Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
01-08-2009 kl. 18:12
Men heldigvis ruster Forden jo så hurtigt at "ægteskabet" / pinen ikke varer så længe......
Sidst rettet: 1/8-09
Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005
02-08-2009 kl. 10:45
God Week-end
Ps. Min bliver sikkert meget bedre en jeres
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
02-08-2009 kl. 15:47
Enten skriver Bo alene dette for at provokere (hvilket er ualmindeligt dumt og ikke hører hjemme i dette forum).
Ellers har Bo tydeligvis aldrig siddet i en Mondeo.
Alle anmeldere og de fleste normale brugere er enige om, at Mondeo nok har klassens bedste køreegenskaber. Den ligger sikkert på vejen og er skarp i svingene som en mindre bil.
Selvfølgelig kan den ikke måle sig med BMW 5-serien, men det er altså også en bil til den dobbelte pris af Mondeo.
Det er jo heller ikke for ingenting, at Mondeo sidste år blev årets brugtbil. Den havde sikkert vundet igen i år, hvis den måtte stille op igen. Dette måtte den dog ikke, og sejren gik derfor til en anden Ford - nemlig Focus.
Jeg kører ikke selv Ford, men jeg synes, at sejrene er fortjente, da begge modeller giver meget bil for pengene. Noget man ikke kan sige om VW/Audi, hvor du betaler en kæmpe pose penge alene for logoet.
Jens Krarup Stovgaard Martinussen
bruger siden
10-11-2006
03-08-2009 kl. 18:41
Anyway, min pointe er at Mondeoen kører s....godt, og opfylder langt de flestes behov. Den indgår bare ikke i mine drømme eller følelser!
Min bøn til de par stykker der læser dette er; vil i ikke nok lade være med at svine andre til, og i stedet dele deres glæde ved automobilet!
Sidst rettet: 3/8-09