Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

24-04-2010 kl. 21:00

jep, DK mobilitets service forsvinder, men kommer retur hvis du får lavet service i DK igen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

24-01-2012 kl. 20:31

Ha ha troede ikke en Audi havde brug for mobillitets service .-)

Måske kan det betale sig at købe sig en ande service hvis man får lavet service på bilen i eks tyskland.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

25-01-2012 kl. 05:42

T Nielsen skrev:
Ha ha troede ikke en Audi havde brug for mobillitets service .-)

Måske kan det betale sig at købe sig en ande service hvis man får lavet service på bilen i eks tyskland.

Du har nu været vidne til de Audier, der har haft brug for mobilitetsservice siden Marts 2009 Ha Ha.

Nogle mennesker tør dog godt indrømme hvis deres bil fejler eller går i stykker.

Hilsen Lars

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-01-2012 kl. 00:36

Ha ha ja sjovt nok eneste gang jeg har haft brug af bmw assistance var i midt 90'erne hvor jeg havde købt en ny Bmw....1uge efter ville den ikke starte, der var selvfølgelig meget hård frost. De andre har der aldrig været noget med. men pt køre jeg kun i mondeo V6. Men vil da overveje den nye 3 serie. Så jer Audi drenge, i kan nok se at i næste gang i skal skifte bil, nødvendigvis må købe Bmw (Griner) Nej Audi'erne køre da også godt sådan da .-)

Hmm må overveje kraftigt at tage til åben hus premiere i næste måned på 3serien, nu da Tom presser mig til Bmw igen .-)

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

26-01-2012 kl. 05:37

T Nielsen skrev:
Nej Audi'erne køre da også godt sådan da .-)

Ja man skal bare huske på at en "rigtig" Audi har 5 zylindre!!!

Hilsen Lars

Bo Nielsen

Bo Nielsen
bruger siden
16-05-2010

01-09-2012 kl. 09:34

Jeg fik motor problemer med min Audi A4, som var serviceret i Sydtyskland. Jeg ringede til tysk mobilitets service, de hentede bilen i Danmark og kørte den på dansk værksted. Audi Fredericia (jeg bor på Lolland, bilen blev fragtet frem og tilbage fra reperation) lavede garanti rep.( ny motor:-)) tysk mobilitets service arrangerede leje bil, ringede til mig mange gange for at holde mig opdateret. Alt i alt kostede det mig 0 kroner. Jeg kan kun sige super service fra Audi mobilitets service og Audi Fredericia som lavede en super service over julen 2011/2012. Jeg skifter aldrig til et andet mærke, Audi har vist at de står inde for deres produkt. God service "Audi" :-D dette er min første Audi men ikke den sidste.