Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Peter Kristensen

Peter Kristensen
bruger siden
23-10-2007

27-08-2008 kl. 20:38

Jeg har en god ven der købte sin bil på bilzonen.dk for over et år siden (juni 07), og bilen er stadig til salg på bilzonen idag.

Det er lidt til grin, og jeg tror bestemt ikke det er et enkeltstående eksempel, hvilket gør deres antal af biler til salg meget misvisende.

Mvh
Peter

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 06:09

Indlæg som ikke omhandler dette emne vil blive slettet !

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

28-08-2008 kl. 08:58

Jamen hov, er der nogen der faktisk har kontrolleret om bilerne her på bilbasen fortsat står til salg.

Peter Kristensen

Peter Kristensen
bruger siden
23-10-2007

28-08-2008 kl. 09:30

Når man opretter en salgsannonce på bilbasen bliver den automatisk slettet efter to måneder.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

28-08-2008 kl. 11:24

Men det har bilzonen også, omend forældelsestiden er længere - det er bare ingen garanti for at bilen ikke er væk.

Sidst rettet: 28/8-08

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

28-08-2008 kl. 12:05

og hvad er det lige udløst af??

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 14:07

Jeg går ikke ud over mine beføjelser, jeg sletter de indlæg som tager en helt anden drejning og er direkte platte og barnlige.

Det er til jeres fordel så i ikke oplever bilbasen.dk som en useriøs debat side !

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 14:08

Det er udløst af direkte useriøse indlæg som kun er skrevet for at skade bilbasen.dk

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

28-08-2008 kl. 14:42

Jeg synes, klart at BilBasen er at foretrække. Der er RIGTIG mange af annoncerne på bilzonen, der er uakutelle - har hørt flere eksempler på annoncer, der er op til 1 år gamle, hvilket er totalt uacceptabelt!!

M.h.t. sletning af tråde så synes jeg, moderatorerne skal passe på med at gribe ind i alt. Hermed mener jeg, at det kun er sundt, at også konkurrerende bilsider får lov til at blive debatteret her på BilBasen. Selvfølgelig skal der gribes ind, hvis trådene bliver useriøse, men der er ikke grund til at censurere alt. Derfor stiller jeg mig - ligesom et par andre i denne tråd - også uforstående overfor, at der fra en af moderatorernes side står, at "indlæg som ikke omhandler dette emne vil blive slettet!".... er det ikke lige tidligt nok at gribe ind?! Så vidt jeg kan se, er der ikke skrevet nogle indlæg, som ikke omhandler emnet.... jeg mener, der er jo ikke grund til at advare folk, og dermed skabe en mistillidsrelation til brugerne af BilBasen! Der er ikke grund til at tage tingene på forskud - udgangspunket må være, at moderatorerne stoler på, at brugerne af BilBasen overholder gældende retningslinier, og hvis dette ikke skulle være tilfældet, skal der selvfølgelig gribes ind, men der er ikke grund til at gøre det på forhånd. Så kunne man som moderator jo ikke bestille andet end at sidde og skrive, at "indlæg der ikke omhandler emnet vil blive slettet" i samtlige tåde på BilBasen, det er jo ikke meningen.

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 15:29

Du kan ikke se de indlæg da jeg har slettet 3-4 stk. som gik på personangrab m.m.

Jeg fare jo ikke ud med bål og brand! jeg skrev det så dem der havde lavet de indlæg forstår at de skal holde sig til emnet ellers sletter jeg deres useriøse og platte indlæg.

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

28-08-2008 kl. 15:54

Nå okay, så giver det mening. For hvis det bare var "for at spille med musklerne som moderator", så synes jeg nemlig ikke, at det hørte nogen steder hjemme med en advarsel i starten af en tråd. Problemet er bare, at andre ikke kan se, at du har slettet nogle indlæg - men så er den sag afklaret :-).

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2008 kl. 19:19

Det er jo et debat forum, at det tilfældigt ligger hos Bilbasen.dk gør vel ikke noget ? en side med et populært forum er langt med end en tilsvarede uden forum eller med et dårligere.

Jeg bruger nok DBA.dk mere end Bilbasen.dk når jeg søger bil ( 65 / 35 ) men jeg benytter mig ikke at det forum som er på DBA.dk da jeg synes at det på bilbasen.dk er langt bedre.

Det er vel det der gør at bilbasen er et populært sted på nettet.