Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Helmer Nielsen

Helmer Nielsen
bruger siden
22-11-2006

31-07-2008 kl. 12:19

Hej Jesper !
Hvad er adressen på omtalte værksted i Flensburg ?
M.vh. Helmer Nielsen

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-01-2015 kl. 20:16

Det svarer til at køre 30 km til nabobyen for at spare 10 ører pr liter benzin.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

30-01-2015 kl. 22:13

Karten Brønnum

bruger siden
14-10-2014

skrev:
Hej Mads, kan du oplyse hvilken forhandler du brugte?

Nu er det indlæg jo 6,5 år gammelt, så han sidder næppe og holder øje med tråden længere ;-)

Derudover vil jeg godt sætte spørgsmålstegn ved de store besparelser, der nævnes.
De service jeg har fået lavet ved aut. Skoda I Dk kostet 3-3,5k. Så begrænset hvor mange tusind kroner der kan spares her og man skal i øvrigt sikre sig at de laver præcist det samme!

Men vigtigst af alt. Medmindre man bor ved grænsen skal man bruge det meste af en fridag på det, hvilket enten koster penge for fridagen, eller det er tid man kunne have brugt på noget andet.
Når man så, udover brændstof, skal medregne: slid/ afskrivning, at spise frokost i Flensborg, småsnacks på vejen, måske småhandle i byen, købe alt for meget slik og drikkevarer ved grænsen osv. Så vil jeg tvivle meget på hvor meget man sparer (medmindre det er en større reparation, med stor besparelse).
Så medmindre det er for at få en tur ud af det eller en større rep.tvivler jeg på at man sparer noget videre, hvis man regner det hele med og ikke kun lidt brændstof.....