Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
13-04-2008 kl. 16:21
Jeg har til gengæld fået lavet service hos Mitsubishi i Flensburg og betalte 60Euro/ time.
Det synes jeg egentlig ikke var specielt billigt uden at vide hvad Mitsubishi i DK tager .
Bruger som regel AutoMester der ligger på samme niveau.
Men skifter nok Mitsu`en til fordel for dels en Grande Punto og en Micra 1,2 til konen.
Er der gode og billige værksteder der passer til de to modeller.
Autoriserede eller gode u-autoriserede ??
Per Rasmussen
Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004
13-04-2008 kl. 20:22
http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=68116&s=&t=0
Godt nu kun om BMW, men kan se at mange andre mærker i repræsenteret i denne tråd også.
Profil slettet
19-02-2012 kl. 20:30
Har brugt dem her nogle gange, dengang jeg havde en C5-er:
http://www.autohaus-ruschinski.de/
God service, rimelige priser, og min oplevelse er, at de ikke skifter noget uden grund.
F.eks bad jeg på fruens foranledning om, at få skiftet/efterset det indvendige dørhåndtag i passagerdøren, da hun syntes døren nogle gang var svær at åbne. Da bilen så var på værksted blev jeg ringet op af en mekaniker som spurgte, om jeg mente den pågældende dør, da han syntes den åbnede fint.... Men jeg forklarede ham, at da det var på fruens foranledning, så var det vist bedst at skifte håndtaget :-) .... Desuden lavde de på et senere tidspunkt den traditionelle rust omkring håndtaget på bagklappen - rigtig fint lavet - uden farveforskel. Så jeg er godt tilfreds med dette værksted, men kører ikke længere Citroen.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
20-02-2012 kl. 00:34
Hasse Søndergaard skrev:
Hej!
jeg har en ford mondeo der er gået 3000 over service p.g.a. økonomi.
Kan det betale sig at få lavet service i tyskalnd.
jeg bor 30 km. fra grænsen.
MVH Jens Madsen
Ja det kan godt betale sig. For mondeo 2,5V6 tager de 6.500,- i dk og 3000 i flensborg. Men vil sige at hvis man køre i skoda golf mv og køre en del km hvert år kan man med fordel gøre dette. Ang kulance og hjælp fra de dansske værksteder kan være en bby i Rusland selvom man ved at eks gearkasser på skoda vw af en hvis årgange ryger sig en tur, er der tit ingen hjælp at hente, selvom man har holdt service på pågældende værksted i dk. Men spar endelig de penge op du spare ved at køre til tyskland, i tilfælle af noget stort ryger på bilen.