Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

overvågning i bilen

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2009 kl. 17:49

hej :) nogen der har erfaring med installation af overvågning i bilen? jeg kunne godt tænke mig at vide hvem det er der bryder ind i min bil. Jeg kunne f.eks. forestille mig et skjult kamera på batteri med bevægelses sensor der sendte en sms, mms eller e-mail, f.eks. med billede af tyven, dvs. ved at bruge mobil nettet til at sende. Findes sådan noget udstyr? evt. noget man kunne leje. jeg ved godt den nemme måde er at fjerne alt af værdi, installering af alarm osv. men dels er det træls at skulle tømme bilen hver gang, dels kunne jeg godt tænke mig at vide hvem der har stjålet flere bilradioer, solbriller, gps, mp3 afspiller osv. jeg er ret sikker på det er den samme person der ripper min bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Risom

Christian Risom
bruger siden
05-08-2009

05-08-2009 kl. 15:50

Hej Søren,

Jeg ved at der er flere forskellige overvågnings enheder designet til at over våge sommerhuse, carporte ol. Ved ikke om de findes i små nok størrelser til at kunne gemme i en bil.
Men måske kan du bruge en som kan overvåge området hvor din bil står?

Mvh

Christian

Profil slettet

Profil slettet

05-08-2009 kl. 16:47

Du kan få en lille boks som kan ligge i gemt i bilen til ca. 1500 kr som du så kan sende en sms til hvis bilen hvis stjålet, boksen sender så information tilbage med kordinater som du kan indtaste i Google earth. Nemt og hurtigt.

Søg på gadget på nettet, mener at der er en butik på nettet som hedder noget med spygear.dk eller sådan noget ?

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

14-08-2009 kl. 23:12

Hej

Om man kan få kamera installeret ved jeg ikke med sikkerhed.

Men du kan få en 2-vejs alarm der hvor din fjernbetjening bipper hvis nogle forsøger at bryde ind i den. Og den sensor kan indstilles til meget fintfølende.

Jeg vil anbefale dig at tage en snak med www.pes-danmark.dk, de vil garanteret kunne hjælpe dig med noget fornuftigt alarmudstyr... og måske noget kameraudstyr

Sidst rettet: 14/8-09