Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Montering af fjernbetjening - Hyundai Getz
Carsten Sørensen
bruger siden
30-10-2008
02-03-2009 kl. 18:35
Hejsa bil eksperter.
Håber I kan hjælpe med lidt inspiration.
Jeg har netop købet et UNIVERSAL fjerbetjeningskit fra www.inca-pro.dk.
Men mangler lige det Hyundai Getz specifikke om hvordan alle kablerne tilsluttes.
Der følger ikke nogen tegning med HVOR I KABELNETTET tilslutningen skal ske når der er tale om en Getz Diesel fra 2009 (ja ja - en 2008 model)
Min kammerat har haft det nederste af instrumentpanelet afmonteret så han havde adgang til selve sikringsboxen. Og selvfølgelig også dørpanelet i føredøren afmonteret. Men vi kan ikke lige se hvor ledningerne skal tilsluttes.
I sådan en ny Getz er der kun servomotor i de tre døre. Så jeg har også fået fat i en ekstra slave servo motor til føre døren!
Er der nogen der ved om man kan få et eller andet Hyundai Getz specifikt stik til at montere på ledningerne og så bare slutte det til?
Venlig hilsen
Carsten
Carsten Sørensen
bruger siden
30-10-2008
10-03-2009 kl. 00:14
Hejsa Kim
Tak for dit svar!
Jeg har givet ca. 600,00 for mit sæt hos Inca Pro. Har senere set at det kunne købes på eBay for ca. 400,00 kr.! Men pyt. Det skulle være et OK sæt. Bortset fra lige det at få det monteret.
Hvor fandt du et originalt sæt til den pris (1500,00) jeg kontaktede Hyundai i Frederikshavn - hvor den er købt. De skulle have ca. 2350,00 for et sæt!!
Masser af hilsener
Carsten
Tak for dit svar!
Jeg har givet ca. 600,00 for mit sæt hos Inca Pro. Har senere set at det kunne købes på eBay for ca. 400,00 kr.! Men pyt. Det skulle være et OK sæt. Bortset fra lige det at få det monteret.
Hvor fandt du et originalt sæt til den pris (1500,00) jeg kontaktede Hyundai i Frederikshavn - hvor den er købt. De skulle have ca. 2350,00 for et sæt!!
Masser af hilsener
Carsten