Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hjælp, asfalt af lak & vi
Profil slettet
05-07-2006 kl. 22:56
Hvis det er meget ekstremt, så kan du faktisk kontakte amtet, og klage over dette. De fører dig så vider til det firma som har stået for at asfaltere den vej du nu har kørt på. HVIS det stammer fra nøjagtig den DAG OG TIDSPUNKT. Ellers hvis du skulle være fra FYN. kontakt Fyns Lakcenter.62622475. de kan gøre dette med noget specielt som ikke skader lakken. den blir som ny og har sikkert en god pris. Jeg har selv fået min ordnet dernede
Jan Rytter
bruger siden
05-09-2005
07-07-2006 kl. 00:08
Hvad kan opløse asfalt uden at skade lak og vinyl? Gode råd er velkomne.
Jeg har asfalt fra vejarbejde langs alle døre bag hjulene, øverst et tyndt lag og nederst tykt og klatter. Det er både på lakken og vinyl listerne.
Hvordan får jeg det af? Autoshampoo hjælper intet. Jeg ved petroleum/lampeolie møjsommeligt kan fjerne/opløse små skænk, unde at skade lakken, men det vil tage en hel uges arbejde at rense det af på den måde. Findes der skrappere eller bedre midler som ikke skader lak og vinyl.
På forhånd tak.. mvh Jan
Jeg har asfalt fra vejarbejde langs alle døre bag hjulene, øverst et tyndt lag og nederst tykt og klatter. Det er både på lakken og vinyl listerne.
Hvordan får jeg det af? Autoshampoo hjælper intet. Jeg ved petroleum/lampeolie møjsommeligt kan fjerne/opløse små skænk, unde at skade lakken, men det vil tage en hel uges arbejde at rense det af på den måde. Findes der skrappere eller bedre midler som ikke skader lak og vinyl.
På forhånd tak.. mvh Jan