Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hastighed på denne side
Morten H. Richardsen
bruger siden
14-01-2006
11-02-2007 kl. 15:05
Har haft det samme problem, tit står der at man skal opdatere, men når man gør dette går den helt i kage..
Carsten Jensen
bruger siden
06-01-2004
11-02-2007 kl. 15:05
Vidste ikke lige hvor et sådant emne skal postes, men vil blot lige høre om jeg er den eneste der flere gange på samme dag, ikke kan søge på bilbasen.
Alt står stille, og kommer jeg igennem på en søgning ender det oftest med at siden ikke kan vises.
Prøver jeg andre sider jeg ofte kigger på umiddelbart samtidig, er der ikke problemer der.
Har bilbasen så stor søgning af mænd der ikke gider tale med deres koner om aftenen..........eller er siden blevet for stor til det eksisterende hardware.....
ville bare lige høre om der er andre der kender til dette....min PC´er er forøvrigt fin
Alt står stille, og kommer jeg igennem på en søgning ender det oftest med at siden ikke kan vises.
Prøver jeg andre sider jeg ofte kigger på umiddelbart samtidig, er der ikke problemer der.
Har bilbasen så stor søgning af mænd der ikke gider tale med deres koner om aftenen..........eller er siden blevet for stor til det eksisterende hardware.....
ville bare lige høre om der er andre der kender til dette....min PC´er er forøvrigt fin