Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
BILKØB SELVOM RKI
Profil slettet
13-11-2003 kl. 11:26
Hej Tak for jeres svar, men det kniber lige og skrave 150000kr sammen og betale kontant, kan det vireklig passe der ikke er flere bilforhandler der gør noget i det skriv endelig hvis i kender nogen
Profil slettet
14-11-2003 kl. 19:30
Lige en kommentar til dig jacob,jeg kan fandme ikke se hva min økonomi kommer dig ved, jeg har selv en civic fra 93 nu og vil gerne have en nyere bil jeg ved da godt det er en risko ved det for forhandleren og det er osse i orden ,jeg spør bare om der ikke er andre steder og jeg mener da man er for dum hvis man køber en bil til 150000kr og ligger de 30000kr i udbetaling, og ikke overholder afdragene mister du jo både bilen + de 30000kr de ville virkelig være for dum, jeg kunne da skrive grunden til hvorfor jeg er røget i rki men kan ikke se hva det kommer sagen ved, jeg søger bare et svar på mit spørgsmål, så til jer som vil holde foredrag for mig lad vær med at skrive jeg søger bare nogen forhandler
Profil slettet
17-11-2003 kl. 12:18
Ja så blev der endeligt handlet ny bil men ikke til 150000kr men 189900kr så forsæt bare med jeres foredrag, for her praller det bare af
Profil slettet
18-11-2003 kl. 10:10
Lige en oplysning, køber sku da ikke bilen hvis ikke jeg havde råd til den, men for en god ordens skyld må jeg jo nok heller skrive her, at jeg altså er ved at afvikle min gæld,må man jo heller skrive inden det ender med nogen får et slag tilfælde!!!!! ikke(JACOB-JENS)
Profil slettet
06-03-2004 kl. 01:22
Jacob og Jens, har i begge haft en dårlig barndom i lutter fattigdom ??? Synes satan'edme det vrøvl at fyre af på et seriøs forum, hvor brugerne skal hjælp hinnanden med de emner der bringes på bannen, istedet for at bland sig i deres privatøkonomi og "lege" deres bank rådgiver.
Profil slettet
27-02-2005 kl. 14:01
Hej hvor kan man købe bil og få den finanseret selvom man er reg i rki, ved hvis du har 20% i udbetaling du kan få det ved bilcentret men deres biler er lidt for dyre men hvis nogen ved hvor så skrev endelig