Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Problem med batteri eller starter.
Profil slettet
08-05-2013 kl. 01:39
Hej,
Jeg har en Jeep Grand Jerokee, 1996, V8, LE. Jeg har haft problem med min bil på det sidste. Sidste uge, da jeg prøvede starte bilen, vil den ikke starte, og lavede bare klik lyd. Jeg fik mistanke om at det kunne være at det er batteriet der er løbet tør for strøm. Så det lykkedes at starte bilen med en start kabel. Jeg troede, at problemet var løst.
Men dagen efter vil den ikke starte, samme problem, klik lyd. Også starte den igen med start kabel. Nå jeg køre med den, pleje der ikke være nogen problemer med lyset eller andre eletroniske ting.
Jeg aflevere så bilen til værkstedet som fik hurtig mistanke om at det er problem med generatoren. Ved indhetning af bilen blev jeg oplyst, at det har repareret generatoren og har skiftet kul. Og nu skal den gerne virke.
Men i morges da jeg prøvede starte bilen, vil den ikke starte. Da jeg kom hjem efter arbejdet prøvede jeg starte den igen og det mislykkes. Men da jeg skulle til at starte den med start kabel, tænke jeg at jeg lige vil gerne prøve starte den, og det lykkes sku at starte den, uden at brug start kabel, jeg køre med den i 2 timer i håb om det vil kunne starte om morgen.
Hvad kan problemet være? Batteri ? starter??
Profil slettet
08-05-2013 kl. 12:18
Steffen G. Thomsen skrev:
Jeg tror det er dit starterrelæ der er ved at være træt. Har du prøvet, når den ikke vil starte, at aktivere starteren gentagne gange for at se, om den pludselig vil springe igang??
Ja den startede sådan engang..... men i de fleste tilfælde bliver nød til at bruge start kabel.