Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Hvad er der galt? (med video)
Profil slettet
02-02-2012 kl. 20:20
Hjælp kære bilbasser!
Min Toyota Corolla 1,3 XLi fra 1995 er begyndt periodisk at sige som på videoen der er linket til nederst. Derudover vibrerer den kraftigt under acceleration, igangsætning, men kun periodisk. Bilen har kørt 203000, og har fået skiftet tandrem for 6 måneder siden, samt olieskift for 3000 km siden. Hvad kan der være galt, når problemet kun er periodisk, men er blivet mere tiltagende her på det sidste? Noget med kulden og strøm?
Video: http://www.youtube.com/watch?v=psxCpm-76tc&feature=youtu.be
Profil slettet
02-02-2012 kl. 22:06
Tak for hurtigt svar Kim :-)
Jeg har tjekket strøm og fandt ingen fugt, der er skiftet strømfordelerdæksel og tændkabler inden for de sidste 2 år, og tændrør skiftet i april sidste år, så det er lidt mystisk. Kan det evt være en toppakning? Jeg gennemgår lige elektronikken for en sikkerheds skyld i morgen, hvis nu der skulle være gået noget galt der :-)
Jeg har tjekket strøm og fandt ingen fugt, der er skiftet strømfordelerdæksel og tændkabler inden for de sidste 2 år, og tændrør skiftet i april sidste år, så det er lidt mystisk. Kan det evt være en toppakning? Jeg gennemgår lige elektronikken for en sikkerheds skyld i morgen, hvis nu der skulle være gået noget galt der :-)