Bilbasen Forum
Høj støj under kørsel i 2017 Ford Fiesta
PatrickB randt
bruger siden
08-08-2023
24-08-2023 kl. 15:39
у мене є Ford Fiesta 2017 року випуску, і я відчув, що одна з частин автомобіля зламалася. Я не зміг зрозуміти, що це таке, і сподіваюся, що хтось із вас допоможе мені.
Машина видає гучний шум, коли я їду, і вона трохи втратила своє прискорення. Я був у гаражі, але вони не могли зрозуміти, що це таке.
Я читав в Інтернеті, що це може бути кілька різних речей, які зламалися. Це може бути зчеплення, підшипник або інша деталь.
Якщо хтось із вас мав подібний досвід, я хотів би почути від вас. Я вдячний за будь-яку допомогу, яку можу отримати.
З найкращими побажаннями
Dette indlæg blev 01-09-2023 06:56 redigeret af dets forfatter.
PatrickB randt
bruger siden
08-08-2023
01-09-2023 kl. 06:56
Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011
01-09-2023 kl. 10:41
Jeg har en Ford Fiesta fra 2017, og jeg har bemærket, at en af bilens dele er gået i stykker. Jeg kunne ikke forstå, hvad det var, og jeg håber, at nogen af jer kan hjælpe mig.
Bilen laver en høj lyd, når jeg kører, og den har mistet noget af sin acceleration. Jeg var i værkstedet, men de kunne ikke finde ud af, hvad det var.
Jeg har læst på internettet, at det kan være flere forskellige ting, der er gået i stykker. Det kan være koblingen, lejet eller en anden del.
Hvis nogen af jer har haft lignende oplevelser, ville jeg gerne høre fra jer. Jeg er taknemmelig for enhver hjælp, jeg kan få.
Med venlig hilsen"