Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
1,4TSi problemet - laves hvor???
Michelle G.
bruger siden
06-01-2004
09-10-2012 kl. 21:12
Hej med jer.
Jeg er ved at købe mig en 1,4TSi Touran.
JA - den med alle problemerne i motoren. Men hey - hvilken VW motor er egentlig pålidelig?? :-)
Bilenjeg har i kikkerten har fået konstateret problemet med kæden. Det rasler og gør ved, motorlampe lyser osv. Den har kørt 86.000km
VW vil SOM SÆDVANLIG ikke hjælpe med så meget som en krone trods service er overholdt hos dem på deres aut værksteder.
Så mit spørgsmål er: hvor kan jeg få sådan en reperationer lavet professionelt og til en fair pris?
Jeg NÆGTER at støtte et VW værksted i Danmark med så dårlig en importør.
Jeg bor i Silkeborg området så hvis det ikke er for langt væk er det en fordel, men kører jo gerne langt for en ordentlig pris og service.
Nogen der har hørt om priserne i Tyskland?
Jeg tænker at når den reperationer er udført har man sig en okay fin vogn for de kører sgu godt de TSi' er når bare de duer.
Så må jeg tage VW's rustproblemer bagefter....
Ak ja - bare Det havde været Toyota der havde lavet dem. Så havde de i de mindste givet en ny motor uden beregning!
Profil slettet
09-10-2012 kl. 21:21
Hvorfor i al verden køber du en VW med den indstilling til mærket?
Jeg ville da kun købe en bil jeg vidste var ok og hvis der måtte ske noget med den, får det gør der med alle biler, så ved du at værkstedet, aut. eller et frit kan tage hånd om problemet.
Iøvrigt ville jeg ikke købe en bil der skal have lavet så store en rep, selv om sælger betaler.
Det er som om at visse mærker ( VW især ) tiltrækker folk som fluer om en lort, selv om de ved at der er en del problemer med, motor,gearkasse,rust mv. til en højere pris end konkurrenter,
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Jeg ville da kun købe en bil jeg vidste var ok og hvis der måtte ske noget med den, får det gør der med alle biler, så ved du at værkstedet, aut. eller et frit kan tage hånd om problemet.
Iøvrigt ville jeg ikke købe en bil der skal have lavet så store en rep, selv om sælger betaler.
Det er som om at visse mærker ( VW især ) tiltrækker folk som fluer om en lort, selv om de ved at der er en del problemer med, motor,gearkasse,rust mv. til en højere pris end konkurrenter,
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
H P
bruger siden
06-01-2004
10-10-2012 kl. 08:08
Ja, jeg må sgu give Mads ret, hvorfor pokker køber du en VW ??
Kan du bare godt lide at brokke dig ?
Iøvrigt Michelle så er det i sidste ende fabrikken der udsteder retningslinjerne for kulance, så tyske værksteder har sansynligvis samme holdning.
Kan du bare godt lide at brokke dig ?
Iøvrigt Michelle så er det i sidste ende fabrikken der udsteder retningslinjerne for kulance, så tyske værksteder har sansynligvis samme holdning.