Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Verdens værste biler!
Profil slettet
21-03-2012 kl. 18:18
Så har Forbes offentliggjort listen over de 11 værste biler, og den amerikanske test har hele 7 af 11 amerikanske biler på listen, mens den i Danmark meget populære, Chevrolet Aveo ligger nr. 7, og Mercedes Smart som nr. 11.
Hvad mener i om det, og hvilke biler vil i sætte på en hadeliste?
Link til artikel: http://bt.bilen.dk/test-og-artikler/artikler/2012/03/her-er-verdens-vaerste-biler/
Profil slettet
Profil slettet
21-03-2012 kl. 18:47
mads Andersen skrev:
Du kan ikke bruge den liste til en flyvende fis.
Nu er listen også en "ice-breaker" til at få en lille debat op omkring de biler vi hver især syntes er dårlige, samt komme med lidt kritik af listen, som ikke tager højde for mange faktorer :-)
Profil slettet
21-03-2012 kl. 19:10
Nu har jeg ikke klikket på linket, da jeg helst ikke vil ind på Bt.dk.
Men jeg forstår ikke helt hvad det går ud på, er det dårlige biler eller er det Forbes personlige smag, der blotter sit grimme ansigt?
Men jeg forstår ikke helt hvad det går ud på, er det dårlige biler eller er det Forbes personlige smag, der blotter sit grimme ansigt?
Profil slettet
21-03-2012 kl. 19:22
Joakim S: Enig, der er også mange på listen jeg gerne vil eje, så at Forbes ikke mener den er god, så behøver vi jo ikke mene det samme ;-)
Niels Simonsen: Jeg citerer direkte fra linket:
"Forbes undersøgelse resultatet af seks forskellige analyser og studier foretaget af forbrugsorganisationen Consumers Report. Herunder den velkendte pålideligheds-undersøgelse baseret på ejernes egne svar. Desuden indgår undersøgelser over totaløkonomi og benzinøkonomi."
Niels Simonsen: Jeg citerer direkte fra linket:
"Forbes undersøgelse resultatet af seks forskellige analyser og studier foretaget af forbrugsorganisationen Consumers Report. Herunder den velkendte pålideligheds-undersøgelse baseret på ejernes egne svar. Desuden indgår undersøgelser over totaløkonomi og benzinøkonomi."
Profil slettet