Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Troll, hvornår er man det?

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2014 kl. 11:11

Hej alle
Er rimelig ny herinde på bilbasen. Men hold da op, hvor bruger man meget tid på at skrive TROLL til hinanden. Om man kan lide VW-toyota-Renault eller hvilken som helst andet mærke, så giv da råd eller vejledning når nogle spørger efter det. Desuden forstå jeg ikke hvordan man kan være den falske KS? Man har jo ikke unikke bruger navne herinde!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2014 kl. 12:17

Fin artikel om trolling til højre for melodunte reklamen.
http://digital.sondagsavisen.dk/publication/a9c7feaf#/a9c7feaf/38

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2014 kl. 16:25

C K

bruger siden
10-03-2014

skrev:
Hej alle
Er rimelig ny herinde på bilbasen. Men hold da op, hvor bruger man meget tid på at skrive TROLL til hinanden. Om man kan lide VW-toyota-Renault eller hvilken som helst andet mærke, så giv da råd eller vejledning når nogle spørger efter det. Desuden forstå jeg ikke hvordan man kan være den falske KS? Man har jo ikke unikke bruger navne herinde!

Tja - som du ser så har trolle-begrebet nået et ufattelig niveau.
Specielt her på siderne desværre.
Jeg kan egentlig ikke lige komme tilsvarende situationer på andre bilforum-sites - men nu gennemtrævler jeg heller ikke alt hvad der findes :-)
Wittendorff linker til en rammende definition - og tja den er nok ikke helt ved siden af.

BilBasens forum var engang seriøst men trolleriet har skræmt så mange brugere væk så der i virkeligheden kun er en håndfuld stædige kandidater tilbage der slås med de 3-4 trolle som ser som deres dagsmission at skabe misstemning og splid på et forum der ellers kunne være rigtig godt.

Jeg selv var bruger i lang tid for det er genialt at man både kan søge hjælp når behovet er der, samt hjælpe nogen der står i en prekær situation omkring nogle tekniske spørgsmål, andre der måske har problemer omkring tolkningerne af reklamationsret/garantiforhold.

Med mindre BilBasen går ind og laver nogle ændringer omkring brugernes oprettelse, så vil de sidste par stykker også - inkl mig selv - også snart falde fra.

Profil slettet

Profil slettet

16-03-2014 kl. 16:40

Jeg er den der er smuttet, gider ikke at hjælpe andre herinde mere, men det blev jo også til over 2000 indlæg.

Profil slettet

Profil slettet

26-03-2014 kl. 19:06

Nu ved jeg hvornår man er en troll! Det er når man ikke giver KS ret! Hold kæft hvor er den mand eller dame en klaphat. Tror aldrig jeg har skrevet sådan om nogle før, men personen er total hjernedød.

Profil slettet

Profil slettet

26-03-2014 kl. 19:24

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Dvs. at hvis man fanger dig i at skrive noget ævl, så er man "hjernedød"?

Du dummer dig mere og mere - og da du ikke har fulgt med herinde, skriver du om noget du intet aner om. Men tillykke med din støtte til trollen - så kan vi da få skræmt de sidste brugere væk herfra.

Troll