Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Renault! Hvorfor vælger man sådan en bil?

Profil slettet

Profil slettet

13-05-2012 kl. 23:28

Igen i år fik Renault en rimelig dårlig plads i auto index, men inde på denne site er der stadigvæk utrolig mange som anbefaler en Renault! Hvorfor???

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-05-2012 kl. 23:36

Fordi det et udemærkede biler til fornuftige penge. Det er ikke alle der går ud fra Auto Index når de handler bil, men hvad der bedst opfylder deres behov. Folk køber jo stadigvæk VW selvom de ikke har de mest stabile motorer og rustproblemet.

Renault laver flotte biler, og de har ramt en god målgruppe med modellerne på markedet, og den lille Twingo diesel skal nok blive et hit. Og jeg er ikke engang specielt fan af Renault :-)

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

14-05-2012 kl. 08:12

"værdi for pengene"

De fleste mennesker kigger i pungen inden de handler, og der står Renault rigtigt stærkt.
Forskellen imellem de bedste og de dårligste biler er Iøvrigt blevet markant mindre i disse år, så selv den ,på papiret, dårligste bil er mere driftssikker end den bedste var for nogle år siden.
Hmmm, det er vist bare en gentagelse af hvad andre har skrevet :-)

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

15-05-2012 kl. 15:07

Henrik S skrev:
Fordi auto index ikke er noget værd.

Bil køb er er for mange en religion og auto index er et følelses betonet spørge skema og ingen hold i fakta og som CS siger, folk køber jo stadigvæk VW som ligger i den dyre ende, selvom de skulle ha købt en Toyota i følge auto index.

- netop!
Jeg har selv svaret på Auto Index gennem flere år, men det gider jeg ikke længere, medmindre de skruer alvorligt op for præmierne ved at svare :-)

Bl.a. har jeg skullet svare på, hvordan jeg mente mærkeværkstedet ville være, hvis jeg nogensinde skulle forvilde mig derind, hvad jeg ikke kunne drømme om med min daværende bil-nr-to.... Hvordan kan det give et lødigt resultat vedr. mærkeværkstedernes kvalitet?

Blot et eksempel, flere andre af spørgsmålene husker jeg også som ret "la-la-agtige".