Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Renault forum
Profil slettet
09-09-2012 kl. 21:46
Okey nu jeg sgu fået nok!
Hvorfor skal hver anden tråd indeholde ordet Renault?
Vi andre gider sgu ikke at svare eller give gode råd mere, når dem som køre i franske biler har så travlt med at fortælle at det er den bedste bil man kan vælge!!!
Desuden kan jeg ikke forstå at dem fra e-bil ikke bare bliver inde på deres egen side?
Da deres hjemmeside godt kunne bruge at de brugte et par timer mere på den.
Profil slettet
09-09-2012 kl. 21:55
Hvad er dit problem ST lige? Hvem er dem ? der er allerede 80 brugere på kun 3 mdr. og skrevet over 1000 indlæg, så hvad er det lige vi skal bruge tid på ST?
Rom blev ikke bygget på 1 dag ST husk det og husk navnet e-bil.dk for det bliver stort ;-)
Rom blev ikke bygget på 1 dag ST husk det og husk navnet e-bil.dk for det bliver stort ;-)
Profil slettet
09-09-2012 kl. 22:38
Det går som forventet og fremgangen er god, men hvis brugerne ikke skriver i forummet? så kommer der heller ikke andre som kan svare vel ;-)
Men jeg kan godt garantere dig JG B at hvis du laver et indlæg på siden, så bliver der svaret, uanset om der er få eller mange brugere.
Nu har nye sider det ikke al for nemt, og vi kan slet ikke konkurrer med hjemmsider som har været online i mere end 10 år det siger sig selv. Vi kan og skal heller ikke konkurrer med mærke sider, det er super gode til det de gør, så vi fkusere på noget helt andet.
Nu kan man ikke lave en forums signatur her på bilbasen, så den må jeg pænt skrive gang på gang, sammen med andre som støtter e-bil.dk, det er ikke reklame ;-)
Men jeg kan godt garantere dig JG B at hvis du laver et indlæg på siden, så bliver der svaret, uanset om der er få eller mange brugere.
Nu har nye sider det ikke al for nemt, og vi kan slet ikke konkurrer med hjemmsider som har været online i mere end 10 år det siger sig selv. Vi kan og skal heller ikke konkurrer med mærke sider, det er super gode til det de gør, så vi fkusere på noget helt andet.
Nu kan man ikke lave en forums signatur her på bilbasen, så den må jeg pænt skrive gang på gang, sammen med andre som støtter e-bil.dk, det er ikke reklame ;-)
Dette indlæg blev 09-09-2012 22:41 redigeret af dets forfatter.