Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Renault er den bedste bil man kan købe!!!!!!!
Profil slettet
27-08-2012 kl. 21:23
Renault er den bedste bil man kan købe, altså hvis man søger råd inde på bilbasen!!!!!!!
Hvorfor bliver de sammen folk stadigvæk ved med at fremhæve Renault?
Har lige læst et indlæg hvor der er en som lige vil fortælle hans Renault har haft mindre fejl end deres
venners toyota! Hold da op for et svar!
Hvorfor tror i at folk køber Renault? Fordi det er deres drømmebil? nej vel, nok mere fordi det er en billig
bil !
Nu behøver dem fra e-bil og KS ikke at skrive at jeg er en (troll). Jer bare blevet træt af at læse om hvor
fantastisk Renault er,når man giver folk med meget lille kendskab til biler gode råd.
Profil slettet
27-08-2012 kl. 21:46
Jeg elsker stort set de fleste biler og du har da helt ret i at hvis jeg havde 100.000 kr mere at købe bil for, så havde jeg da købt en Ford S-max i stedet for Grand Scenic, det er jo en meget mere lækker bil.
Men om igen, så kan jeg ikke se hvorfor en S-max er de 100.000 km dyrer og tit har den kørt mange flere km end en tilsvarende RGS.
RGS er bestemt ikke en drømme bil, men den er reel og billig i forhold til det du efterspørger, nemlig plads til hele familien uden t det skal være en varevogn ala VW Caddy.
Nu kan andre jo give deres bud på en god bil, når nogen søger råd i forummet, og man behøver jo ikke følge vores råd vel? men sjovt er det da, at det er min fornemmelse at brugerne som spørger om råd, er glade for svare hjælp.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Men om igen, så kan jeg ikke se hvorfor en S-max er de 100.000 km dyrer og tit har den kørt mange flere km end en tilsvarende RGS.
RGS er bestemt ikke en drømme bil, men den er reel og billig i forhold til det du efterspørger, nemlig plads til hele familien uden t det skal være en varevogn ala VW Caddy.
Nu kan andre jo give deres bud på en god bil, når nogen søger råd i forummet, og man behøver jo ikke følge vores råd vel? men sjovt er det da, at det er min fornemmelse at brugerne som spørger om råd, er glade for svare hjælp.
Mvh
Mads Andersen
www.e-bil.dk
Profil slettet
27-08-2012 kl. 21:52
Der går nok lidt mere end få år KS
Renault lå på en 14. plads med 60.020 solgte biler som kun er 2,77% i 2011.
Men jeg kan godt garantere at de er rykket op i top 10 i 2012 :-)
Renault lå på en 14. plads med 60.020 solgte biler som kun er 2,77% i 2011.
Men jeg kan godt garantere at de er rykket op i top 10 i 2012 :-)
Profil slettet
27-08-2012 kl. 22:02
Tit er det jo designet og prisen som afgør om en bil sælger godt.
Men erfaring og et godt ry som eks. Toyota har er med til at sælge godt i mange år frem og der er Renault nu begyndt at sætte sit præ. Hvorimod VW som havde et godt ry er ved at ødelægge det godt og grundigt, har vi glemt da de overgik til vandige lakker i 90èrne? og deres motor problemer i 00`erne og 10`erne samt VW Passat som blev langtidstestet og dumpede fælt i 100.000 km testen.
Men erfaring og et godt ry som eks. Toyota har er med til at sælge godt i mange år frem og der er Renault nu begyndt at sætte sit præ. Hvorimod VW som havde et godt ry er ved at ødelægge det godt og grundigt, har vi glemt da de overgik til vandige lakker i 90èrne? og deres motor problemer i 00`erne og 10`erne samt VW Passat som blev langtidstestet og dumpede fælt i 100.000 km testen.
Profil slettet
03-09-2012 kl. 19:57
Nu advare Troll`en mod sig selv nu eller hvad? Det passer nu meget godt til en meget splittet mandsperson.
Profil slettet
05-09-2012 kl. 19:55
K S skrev:
Som det fremgår, er denne tråd oprettet af en forumtroll, der med jævne mellemrum fylder forum med indlæg om Renault i mit navn, om VW som "C S" og andre indlæg under andre navne for at skabe splid og for at chikanere.
Jeg har bedt support om at fjerne de falske indlæg - og at fjerne denne tråd, men det ønsker de ikke, hvis der ikke i den direkte ordlyd er noget, der strider mod forumreglerne. De henholder sig desuden til, at de accepterer at brugernavne ikke er unikke. Da jeg spurgte, om det også var tilfældet med "Support Bilbasen", fik jeg oplyst, at de ikke ønskede at nogle kunne forveksle deres bruger - så her gælder andre regler (uskrevne).
Indlæg, der har til hensigt at chikanere og skabe splid er til gengæld fuldt ud accepteret - blot den direkte ordlyd ikke strider mod reglerne (som jo altså er yderst fleksible).
Det er uholdbart og useriøst med en sådan holdning: Enten accepterer man kaos (hvilket er tåbeligt) - eller også tager man henvendelser seriøst og sletter falske indlæg. Parallelt hermed bør man naturligvis rette den basale fejl, der tillader duplikate brugernavne.
Okay! Nu er jeg lige blevet en forumtroll:-) Undskyld jeg ikke lige selv har fuldt op på denne tråd jeg selv startede. Man har vel lov til at tage på ferie?
K S hvornår fanden er du blevet dommer inde på denne sider?
Har selv skrevet rigtigt mange indlæg på bilbasen, men i et andet navn.
skiftede da jeg selv oplevede personlig hetz.
Har faktisk været enig med dig K S flere gange!