Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Manglende registreringsattest campingvogn
Profil slettet
18-07-2013 kl. 18:54
Jeg er faldet over en campingvogn, som tilsyneladende ikke bliver brugt. Står efterladt på en parkeringsplads, og jeg kender ikke ejeren.
Stelnummeret står på, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger,hverken på skat´s motorregister, tinglysning.dk ellertrafikstyrelsen.
Jeg vil prøve at ringe til skat imorgen, men hvor sandsynligt erdet de kan slå den op, når ikke jeg kan finde den i deres online register?
Profil slettet
18-07-2013 kl. 21:39
Er den til gene for dig? For så er det bare kontakte politiet, og så får de fjernet den for dig.
Profil slettet
18-07-2013 kl. 21:59
Kan self være en udenlandsk ja..
Nej den står ikke mig i vejen. Den står bare efterladt, og ser ud til at være i nogenlunde stand, og jeg vil gerne overtage den, hvis det kan lade sig gøre.
Nej den står ikke mig i vejen. Den står bare efterladt, og ser ud til at være i nogenlunde stand, og jeg vil gerne overtage den, hvis det kan lade sig gøre.
Profil slettet
18-07-2013 kl. 22:18
Så skal du have fat i tidligere ejer før du kan få en reg. attest - og er den dansk, så kan skat eller politiet finde frem til ejeren. Selvom du ikke lige selv kan - den kan have været afmeldt længe.
Profil slettet
19-07-2013 kl. 18:21
Politiet tog kontakt til ejeren, hvor efter jeg fik nummeret til ejeren.
Han var bare glad hvis jeg gad fjerne den, og så sku han nok underskrive
papirer, så jeg ku få en ny attest,
så nu er den fragtet hjem til mig på prøvemærker, indtil de nye papirer kommer. :)
Han var bare glad hvis jeg gad fjerne den, og så sku han nok underskrive
papirer, så jeg ku få en ny attest,
så nu er den fragtet hjem til mig på prøvemærker, indtil de nye papirer kommer. :)
Profil slettet
19-07-2013 kl. 20:59
Han solgte den til nogen tyskere, for et par år siden, som sku bruge den som
håndværkervogn.
Efter endt brug har de bare smidt den i et budskads, og de har heller aldrig fået den omregistreret, så den står stadig i hans navn.
Men dengang han solgte den, da havde han fået penge for den, så han var vist
lidt ligeglad nu, da han heller ikke længere kendte standen på den.
Vil tro den er fra sidst 80´erne, start 90.
håndværkervogn.
Efter endt brug har de bare smidt den i et budskads, og de har heller aldrig fået den omregistreret, så den står stadig i hans navn.
Men dengang han solgte den, da havde han fået penge for den, så han var vist
lidt ligeglad nu, da han heller ikke længere kendte standen på den.
Vil tro den er fra sidst 80´erne, start 90.