Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Ladning af elbil opspændt campingvogn
per kjeldsen
bruger siden
28-11-2011
25-07-2024 kl. 09:09
Er der nogle af ladeapps'ende der giver information om mulighed om at lade elbil med campingvogn opspændt . Syntes ikke jeg kan finde noget omkring det .
J R
bruger siden
13-12-2013
27-07-2024 kl. 17:55
Der er ikke sådan en liste, såvidt jeg ved.
Men en del af de nyere Tesla ladere med 250kW ladere, har ofte nogen stykker med gennemkørsel. Men du vil optage 2 pladser.
Eks Kiplev lige nord for grænsen, eller Haverslev version 3 laderne.
Der er rigtig mange ladere, idet den station er europas største.
MEN det kan da vist blie en udfordring at drible en 7 meter camping vogn med rundt på nogen af stationerne.
Iøvrtigt så jeg et spændende scenarie idag...... 16 fossil biler i kø til en benzin station.
Er lige kommet hjem efter et smut til München og hjem igen. Ingen kø på ladestationerne at rapportere. Det var tæt på enkelte steder, hvor der kun var 8 standere. Men ingen kø.
Men en del af de nyere Tesla ladere med 250kW ladere, har ofte nogen stykker med gennemkørsel. Men du vil optage 2 pladser.
Eks Kiplev lige nord for grænsen, eller Haverslev version 3 laderne.
Der er rigtig mange ladere, idet den station er europas største.
MEN det kan da vist blie en udfordring at drible en 7 meter camping vogn med rundt på nogen af stationerne.
Iøvrtigt så jeg et spændende scenarie idag...... 16 fossil biler i kø til en benzin station.
Er lige kommet hjem efter et smut til München og hjem igen. Ingen kø på ladestationerne at rapportere. Det var tæt på enkelte steder, hvor der kun var 8 standere. Men ingen kø.
Dette indlæg blev 27-07-2024 21:27 redigeret af dets forfatter.