Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

K S, hvorfor ødelægger du alt?

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2014 kl. 22:05

Hej Alle
Er der bare mig, eller ødelægger K S fra 2006 ikke utrolig mange tråde inde på dette forum?
Han kræver links hver gang han er på tynd is i en tråd!
Hvorfor fanden holder han sig ikke bare inde på Renault forum? Hvis det er den eneste bil som dur i hans verden!
Til K S
Vi er faktisk nogle som ved noget om biler, men gider ikke at du hele tiden vende debatten i din retning og du bliver total børne sur hver gang der er noget som ikke passer dig.
Ved godt at jeg nu bliver svinet til af dig og et par stykker mere efter det jeg har skrevet, men skidt det ødelægger ikke min dag:-)
p.s har skrevet det før! Du er den største troll på dette forum!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-07-2014 kl. 05:58

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Det er vældigt synd, at vi er nogle, der ønsker at basere diskussioner på fakta frem for gamle skrøner og fordomme. Jeg ønsker links, når DU eller andre er ude på tynd is - men det er jo altid sjovere at forsøge at rakke ned på andre brugere end rent faktisk at stå inde for det, man skriver.

Det er vældigt fint, hvis du ved noget om biler - hvorfor diskuterer du så ikke biler fremfor brugere?

Hvorfor bliver du tøsefornærmet over at jeg ikke nødvendigvis er enig i dine påstande?

Hvorfor skulle jeg dog gå ind på et Renault forum? Jeg har ejet temmeligt mange fabrikater biler - og ejer pt. 2 forskellige fabrikater. Jeg har nær familie, der i mange år har drevet et uafhængigt værksted og derigennem har jeg set og hørt en hel del om stort set alt, hvad der kører på vejene - fra Lada til Rolls Royce. Jeg har adgang til fagpressen og har fulgt med igennem mange år - så jeg tillader mig at forholde mig kritisk til gamle fordomme og historier og istedet se på fakta - selv om du åbenbart ikke kan lide det.

Dine personangreb fortæller vist alt om, hvem der er en troll her....

Nej jeg bliver ikke tøsefornærmet over noget som helst. Kender bare ikke andre der er så glade for Renault at de vende alle tråde, så de kommer til at handle om det mærker altså i en positiv retning.
Til sidst, tillykke med din Renault så nu kører på 4 år uden et eneste problem!

Peter Jørgensen

Peter Jørgensen
bruger siden
15-08-2006

10-07-2014 kl. 20:11

Og nu er "Mads Thomsen" og "Søren Larsen" med oprettelsesdato i dag, sjovt nok begyndt at angribe KS (2006) og skrive negativt om VW...... Nu må Bilbasen gribe ind og få sat nogle regler for at oprette sig som bruger.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-07-2014 kl. 23:13

He he tjek lige de oprettelses datoer......en og samme person