Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Årets Brugte MC 2009 ???

Profil slettet

Profil slettet

02-02-2009 kl. 10:18

Hej, Har lige set at der snart er kåring af Årets Brugte MC 2009 - Se de nominerede her: http://www.bilbasen.dk/UsedMC2009.htm Jeg mener umiddelbart det må være Fazer'en, der vinder. Den kan fåes til en fornuftigt penge brugt - og så har den bare en super kraftfuld og og omdrejningsvillig motor. Desuden bremser den helt helt fantastisk. Hvilken MC mener i bør vinde?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-02-2009 kl. 13:51

Synes Honda CBR 600 F2 bør vinde. Her taler vi om man virkelig får valuta for pengene! Der er også utrolig mange kilometer i den motor. Og så er det ikke en MC man skal ligge og skrue i hver weekend!

CBR 600 F2 er efter min mening den bedste allround MC til pengene.
Det er en MC som der er sjov at få ned i svingene og som man godt kan tage med på track days. Men det er også en MC som man godt kan holde ud at køre en lang tur på..

Og selvom det er ved at være en gammel MC, så holder udseendet stadigvæk.

Man kan med god tro sagtens købe en Honda CBR 600 F2 - også selvom den har gået mange kilometer!

Derfor mener jeg at den skal vinde.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

03-02-2009 kl. 13:49

Umiddelbart har jeg svært ved at pege på en favorit, der er ikke ret mange af dem jeg gad at eje.
Dog med undtagelse af CBR600RR og Bird'en.
Jeg har svært ved at se hvilke kriterier de er blevet udvalgt efter, for det kan umuligt være mest for pengene.
Hvis man kun ser på de nøgne tal får man meget mere MC på en GSX750R end Honda'en til de samme penge, og den er slet ikke nomineret.

CBR F2 var dengang en rigtig god MC, men brugtpriserne er så høje at den i mine øjne er uinteressant.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

03-02-2009 kl. 20:09

Detbliver da iøvrigt også svært at få et retvisende resultat med det dommerpanel.
Man får da ikke en samling forhandlere til at kåre et mærke/model de ikke selv handler med.

Peter Kristensen

Peter Kristensen
bruger siden
23-10-2007

17-02-2009 kl. 10:07

Læs om det her http://www.bilbasen.dk/usedmc2009.htm

Sidst rettet: 17/2-09

Profil slettet

Profil slettet

19-02-2009 kl. 11:07

Spændende læsning, Peter - og ja, en overraskende vinder. Jeg må hellere prøve sådan en, når jeg skal handle ny (brugt) mc nu her...