Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

02-12-2011 kl. 20:12

Du SKAL ind til en ford forhandler hvor du starter med at prøve bilen, hele forløbet er som at købe bilen, men hvor du bare indgår en aftale med leasingselskabet frem for din bank ( regner ikke med at du har dem kontant...hehe )

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-12-2011 kl. 21:22

Næsten, du laver aftalen ved Ford da det er Ford som samarbejder med leasingselskabet, du kan ikke vælge et hvilkent som helst selskab.

Hvor skulle han ellers lease den ? når det er Ford som køre med det gode tilbud.

Profil slettet

Profil slettet

03-12-2011 kl. 07:11

Ja på den måde, du kan stort set lease de flere alm. biler, især hvis du har et firma, men det var nu det specifikke tilbud fra Ford trådstarter spurgte på ( som jeg forstod det )

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

03-12-2011 kl. 12:03

Du tager bare ind til din lokale Ford-forhandler. så kan de sikkert hjælpe dig med en prøvetur. Med mindre det er en meget speciel bil, som de ikke lige har stående.

bruger siden
11-12-2004

03-12-2011 kl. 12:08

I øvrigt siger du bare at du overvejer at lease den igennem et andet selskab, som din ford-forhandler alligevel sikkert leverer bil til.

Dog vil jeg lige sige at jeg hørte for et par uger siden at startprisen var 2295 om måneden for en focus, og med engangsbeløb på 15000 kr.
Det er altså billigere end alle leasingselskaberne.
Det ville jeg da lige høre nærmere om hvis jeg var dig.

Har i øvrigt prøvet den nye Focus. Rigtig fin bil. Kører meget godt.