Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvornår udskifter leasing firmaerne deres biler?

Jesper Madsen

Jesper Madsen
bruger siden
07-07-2005

01-08-2012 kl. 14:56

Hej Jeg har en firmaleaset bil som jeg fik i slutningen af december for fem år siden. Leasebil vil skifte den senest den 31. Oktober i år. Nu skal jeg have egenbil:-) Skifter alle leasing firmaerne deres biler tre måneder får udløb? Eller sagt på en anden måde - kommer der mange leasede biler på brugt markede i oktober?så kan det måske betale sig at vente til oktober hvis man skal have en s-max/turan???? Mange hilsner Jesper

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2012 kl. 15:14

Hej Jesper

De fleste virksomheder plejer at udskifte deres biler i november eller december måned for at få den første afskrivning med

Det er i de 2 måneder at der kommer flest leasing biler på markedet

Det skal siges at ovennævnte er hvad jeg har læst om i de forskellige bilblade og her på bilbasen

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2012 kl. 16:14

E T skrev:
Hej Jesper

De fleste virksomheder plejer at udskifte deres biler i november eller december måned for at få den første afskrivning med

Det er i de 2 måneder at der kommer flest leasing biler på markedet

Det skal siges at ovennævnte er hvad jeg har læst om i de forskellige bilblade og her på bilbasen

Korrekt - sidst på året eller i januar måned er optimalt hvis man skal have en brugt leasingbil.

Mvh C S
www.e-bil.dk

Jesper Madsen

Jesper Madsen
bruger siden
07-07-2005

06-08-2012 kl. 07:32

Hej Alle

Tak for svarene.

Så er der ingen grund til at vente:-)

Og det er heller ikke alle firmabiler der er lige pæne når de leveres tilbage, tænker blot på min egen.....:-)

mvh

Jesper