Bilbasen Forum
Vindstøj Insignia (og +/- ved den og 508 sw)
S Rasmussen
bruger siden
18-06-2007
17-06-2012 kl. 15:56
Profil slettet
17-06-2012 kl. 17:17
Kvaliteten i de to biler er ens, dog kan plastikkens hårdhed/blødhed give fornemmelse af bedre kvalitet. Dog ville jeg nok vælge 508, da det er den nyeste og mest velkørende
Mvh
C S
Www.e-bil.dk
S Rasmussen
bruger siden
18-06-2007
18-06-2012 kl. 14:17
Har prøvet en anden Insignia siden - og den havde samme problem. Men mekanikeren her snakkede faktisk om dørlister der kunne justeres.
Har du/andre nogen anelse om, hvorvidt det er rimeligt simpelt? - og noget der ikke skal justeres igen og igen. Magter ikke rigtig en "værksteds-bil".
Tror grunden til jeg foretrækker Insignia'en ellers er for at prøve noget nyt - kører Peugeot 407 nu. Desuden kan det som nævnt blive den godt udstyrede Cosmo-udgave på mit budget (leasing) hvor jeg i Peugeot'en må nøjes med Active.
Profil slettet
18-06-2012 kl. 17:45
A Rasmussen skrev:
Tak for svar CS
Har prøvet en anden Insignia siden - og den havde samme problem. Men mekanikeren her snakkede faktisk om dørlister der kunne justeres.
Har du/andre nogen anelse om, hvorvidt det er rimeligt simpelt? - og noget der ikke skal justeres igen og igen. Magter ikke rigtig en "værksteds-bil".
Tror grunden til jeg foretrækker Insignia'en ellers er for at prøve noget nyt - kører Peugeot 407 nu. Desuden kan det som nævnt blive den godt udstyrede Cosmo-udgave på mit budget (leasing) hvor jeg i Peugeot'en må nøjes med Active.
Det er en forholdsvis simpel manøvre at justere, og en sjusket fejl fra fabrikkens side. Der kører utroligt mange Insigna'er rundt og larmer unødvendigt, og det tager ikke mere end en times tid for værkstedet at fikse.
Cosmo'en er utroligt veludstyret, men det er den bil du befinder dig bedst i du skal vælge, og ikke på baggrund af udstyret. Lån begge biler til en lang prøvetur på både by, landevej og motorvej, og så får du et meget klarere billede af hvilken bil du befinder dig bedst i på en længere tur.
Mvh C S
www.e-bil.dk