Bilbasen Forum
ups folkevogn.ingen sideairbaggardin på vw up! se euro ncap
Profil slettet
15-03-2012 kl. 16:30
Dette indlæg blev 15-03-2012 18:42 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
15-03-2012 kl. 16:45
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
15-03-2012 kl. 17:13
De fleste andre biler i klassen har min. 6 airbags på trods af at de har været nogle år på markedet, så jeg undrer mig lidt over at pressen ikke har fortalt lidt mere om de manglende airbags.
Undrer mig også over at et mærke som VW har gået på kompromis på sikkerheden, og gået lidt baglæns mht antal af airbags. Det er ikke så godt.
Hvis nu det havde været en Kia eller Fiat eller Opel eller Ford eller noget helt 5., så ville det uden tvivl været blevet påtalt meget kraftigt, og de ville sikkert fraråde at købe bilen.... men næh nej! Ikke når det er en VW, så er det okay.
Så faktisk et klip på nettet her forleden dag, hvor de netop testede Up. De sagde at sikkerheden var i top og den havde alle de airbags man kunne ønske sig.... meget godt spin, må man sige.
Ved godt det er nævnt så mange gange, og et eller andet sted tror jeg ikke på det. Men det sker bare oftere og oftere at man får følelsen af at motorjournalisterne er i lommen på VW.
Men der er heller ikke ligefrem reklameret med antallet af airbags i den model. Der er de gået lidt stille med dørene.
Tror nu nok den kører meget godt. Og den føles sikkert også som god kvalitet, så må vi bare håbe den også er i god kvalitet.
Profil slettet
16-03-2012 kl. 11:54
shamsul aarifeen skrev:
gh ggh hj hj hjh gjhg
Det går åbenbart igen med dine mærkelige indlæg - er anmeldt
Profil slettet
20-03-2012 kl. 19:39
Hvis du ser filmen på euro ncap er det tydeligt at dukkens hoved kastes ud i yderstilling og det er næppe sundt prøv at sammenlign med andre biler