Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Toyota Yaris søges

Profil slettet

Profil slettet

13-11-2012 kl. 00:01

Jeg søger en brugt Yoyota Yaris max. 50000 kr. Jeg har ikke det store kendskab til Yaris. Jeg har en stor dejlig labrador,som jeg skal have i bagagerummet. Det er derfor ret nødvendigt, at den kan hoppe direkte ind i bagagerummet og ikke skal op over en kant. Så en bil på p-pladsen forleden dag, men glemte at se efter, hvad bilen hed mere end Toyota Yaris. Er der en der fortællen hvilken/hvilke Yaris model/modeller der findes, der opfylder dette bagagerumskrav.

Dette indlæg blev 13-11-2012 00:04 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

13-11-2012 kl. 07:44

Bilen hedder Toyota Yaris Verso.

Den blev produceret fra årgang 1999-2005.

Afløseren for den hedder Verso-S og kom i 2010

Profil slettet

Profil slettet

14-11-2012 kl. 11:36

Tusind tak for hjælpen. Nu blev jeg jo ret nervøs, da jeg i dag læste på nettet, at Toyoya igen har indkaldt gl. Biler, da der er fejl med dem... Er der nogle af jeg søde bileeksperter, der kan fortælle mig om deres erfaringer med sådan en Toyota Yaris Verso. Er det ellers en fornuftig bil uden for mange fejl?

Profil slettet

Profil slettet

14-11-2012 kl. 23:37

K S skrev:
Hjemkaldelser er dybest set blot et udtryk for, at fabrikanten tager sit ansvar alvorligt og bør ikke bekymre.

Jeg ville ikke være nervøs ved den generelle kvalitet på en Yaris Verso, men da de har nogle år på bagen, skal du have chekket grundigt for rust (som nok er deres største fjende).

Okay. Tusind tak for hjælpen. :-)