Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Stationcar valg omkring 50000 kr.
Peter Rossburg
bruger siden
29-07-2019
29-07-2019 kl. 20:50
Hej bilbase-brugere.
Jeg skal finde en stationcar til omkring 50000 kr. til konen og mig, da vi lige er blevet forældre. Så der skal være plads til barnevogn og oppakning, så stor bagagerum er at foretrække..
Den skal bruges primært til korte ture da det er bil nr. 2, så tænker benzin.
Der skal være fartpilot og gerne klimanlæg. Og bilen skal have kæde og ikke tandrem (der er det kun Volvo v70, jeg vil gå på kompromis med).
Jeg har selv kigget på Volvo V50 og V70, Saab 9-3, Toyota Avensis og Opel Vectra.
Hælder mest til Opel Vectra da den har oceaner af plads.
Vil gerne høre jeres erfaringer med disse biler. Og jeg er også åben for andre bilmærker.
Plads og sikkerhed er det vigtigste, så km/l er sekundært.
Og skal man være bange for at købe disse bilmodeller, når de har kørt +250000 km?
På forhånd tak.
Peter
Jeg skal finde en stationcar til omkring 50000 kr. til konen og mig, da vi lige er blevet forældre. Så der skal være plads til barnevogn og oppakning, så stor bagagerum er at foretrække..
Den skal bruges primært til korte ture da det er bil nr. 2, så tænker benzin.
Der skal være fartpilot og gerne klimanlæg. Og bilen skal have kæde og ikke tandrem (der er det kun Volvo v70, jeg vil gå på kompromis med).
Jeg har selv kigget på Volvo V50 og V70, Saab 9-3, Toyota Avensis og Opel Vectra.
Hælder mest til Opel Vectra da den har oceaner af plads.
Vil gerne høre jeres erfaringer med disse biler. Og jeg er også åben for andre bilmærker.
Plads og sikkerhed er det vigtigste, så km/l er sekundært.
Og skal man være bange for at købe disse bilmodeller, når de har kørt +250000 km?
På forhånd tak.
Peter