Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

nyere diesel bil til max 250k

Jesper færch

Jesper færch
bruger siden
23-06-2009

17-02-2012 kl. 15:47

hej folkens. jeg søger en nyere diesel bil der gerne må have omkring de 150 HK med godt optræk, og godt udstyr, så de 180 km motorvej hver dag, kan blive lidt mere spændene. jeg er sådan set åben for de fleste forslag da jeg aldrig har haft en diesel bil før. men jo mere komfort jo bedre. på forhånd tak for hjælpen. Mvh Jesper F

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jesper færch

Jesper færch
bruger siden
23-06-2009

17-02-2012 kl. 16:09

jeg kan godt lide sedan modellen.. er ikke meget til st. cars.
men hvor længe er levetiden på sådan en saab, den har jo allerede kørt 175 km.?
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/saab/9-3/19-ttid-linear-sport-sedan/1016767

Profil slettet

Profil slettet

17-02-2012 kl. 16:45

Jeg er helt enig med A H ! Når du nævner 150 hk, så er det oplagt med en de hk-stærke 9-3`ere .

Selve motoren er brølestærk. Det betyder at SAAB samarbejder med HIRSCH omkring et performancetun, hvor man ( som et af de eneste bilmærker ) bevarer fuld garanti selvom bilen opgraderes. Simpelthen fordi motoren er bygget til at kunne klare det ekstra moment og hk. : SAAB har selv medvirket til opgraderingen og HIRSCH sættet monteres med både software og ny potte, fjedre mv. ¨

Du kan hvis du søger på SAAB her på bilbasen.dk eller på autoscout24.de finde mange HIRSCH modeller - de holder angiveligt prisen rigtig godt.

Vær ellers opmærksom på at der er store prisforskelle på SAAB efter at der har været snak om konkurs og dermed produktionsstop. Mange frygter at der ikke længere kan fåes reservedele - en helt ubegrundet frygt da SAAB`s egen reservedelsforsyning kører i et seperat selskab der er en god forretning.

Jeg har selv set 2006`ere helt ned i 90000 kr - så kig dig for !

Dette indlæg blev 17-02-2012 16:46 redigeret af dets forfatter.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

17-02-2012 kl. 21:33

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/mondeo/22-tdci-175-titanium-stcar/788693

Hvad med sådan en Mondeo? Ved godt du skrev at du ikke var så meget for st.car.

Men den kører suverænt. Har MASSER af power, og ret meget udstyr.

Den er som skræddersyet til dit behov.

Jesper færch

Jesper færch
bruger siden
23-06-2009

17-02-2012 kl. 22:21

Tak for alle jeres svar, det har ihvertfald hjulpet mig en del. men nu kan jeg roligt sige jeg ikke har så meget forstand på biler som jer, for hva pokker er HIRSCH?? :)

jeg har ikke hørt så meget om saab, men hva jeg har kunne læse mig til er det en utrolig dejlig stabil bil.

hvad med BMW???' nogen forslag der

grunden til jeg ikke er så meget til st. cars er fordi jeg bor i midten af københavn og det er til tider meget svært at finde en P-plads. og at jeg ikke har behov for alt den plads en st car tilbyder.

Jesper færch

Jesper færch
bruger siden
23-06-2009