Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

ny venga eller ceed

Profil slettet

Profil slettet

11-04-2011 kl. 21:37

hejsa jeg håber jer der køre kia kan hjælpe mig lidt jeg har besluttet mig for at købe en ny kia, men ved ikke om det skal være en venga eller en ceed med 1.6 115 hk motor. har prøvekørt en venga, som var et udemærket køretøj, og kunne ikke forestille mig andet end at en ceed også ville være et godt køretøj. jeg har ikke brug for mere plads en er i normal 5 dørs ceed men bør jeg vælge en ceed sw vis det bliver en ceed? hvilken af disse biler er der mindst støj i?? og et sidste spørgsmål, som ikke har den store betydning, kia er jo udstyret med el-sideruder men kan de køre automastisk op og ned ved blot en tryk på knappen? det kan ruden i ved førersædet i min gamle avensis og jeg synes det go detalje håber i kan hjælpe mig mvh Carsten den kommende kia-ejer..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-04-2011 kl. 09:41

Den almindelige 5d-hatchback ceed har faktisk ret megen plads bag - så for mange vil hatchbacken altså være nok. SW'en vejer 45 kg ekstra. Den bliver næsten kun solgt som sw p.g.a. lille prisforskel - nogle gange er der tilbud så du kan få sw til samme pris som
hatchhback.

De har sikkert sw'er på lager, hvor du sikkert skal vente 3 mrd. på, at få en hatchback hjem fra fabrikken.

Sideruden kan køre op og ned med en knap - vær opmærksom på, at ceed i grundudgaven kun har el-rude-hejs for - men drejehåndtag bag.

Dette indlæg blev 12-04-2011 09:51 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg