Bilbasen Forum
Mercedes forhandler valg Jylland
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
04-11-2013 kl. 15:46
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
04-11-2013 kl. 23:23
Hvis du ønsker en ikke-frikørt taxa, så vil jeg anbefale Allan Hansen automobiler. Jeg synes faktisk, han er god til at finde gode modeller med gode km-tal til meget fornuftige priser og han er helt klart en meget proff. importør. Du kan evt. kontakte forhandleren og oplyse, hvad du søger.
Vil du købe en frikørt taxa, så vil komme med et kontraversielt forslag. Nogle gange når jeg sidder og drømmer om en w212 model, så kigger jeg på disse og sammenligner priser. Og næsten hver eneste gang kommer jeg frem til KS-auto som den billigste forhandler. Der er flere, som henviser til, at de har dårlige erfaringer i forbindelse med garantisager, men forhandleren er typisk 30-50.000 kr. billigere end andre forhandlere. Det giver luft til diverse rep.
Ejner Hessel er aut. Mercedesforhandler og her ville jeg så servicere min nykøbte Mercedes - hvis altså det var mig.
Jeg ved ikke hvorfor, men som jeg forstår det, er der forskel på timeprisen hos de forskellige forhandlere og Randersafdelingen skulle være den billigste af dem alle!
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
05-11-2013 kl. 14:17
Klart service skal holdes på aut værksted....pt kan man få service-pack som koster 11000,- over hele 5år, syns jeg lyder billigt.