Bilbasen Forum
købt defekt peugeot 206+ hos forhandler... Hvad gør jeg..?
morten jensen
bruger siden
08-11-2010
03-09-2011 kl. 11:05
Dette indlæg blev 03-09-2011 15:12 redigeret af dets forfatter.
H P
bruger siden
06-01-2004
03-09-2011 kl. 13:25
Du starter med at fortælle lidt mere uddybende hvad der er galt.
"ESP-Kanppen ikke virker" ?? Lyser lampen i instrumentbordet eller hvad?
Hvad er der galt med styretøjet ? Hvorfor har det taget 4 uger, mangler forhandleren dele eller hvad? er du blevet tilbudt en lånebil?
morten jensen
bruger siden
08-11-2010
03-09-2011 kl. 13:33
Henrik Pedersen skrev:
"Hvad gør jeg" ??
Du starter med at fortælle lidt mere uddybende hvad der er galt.
"ESP-Kanppen ikke virker" ?? Lyser lampen i instrumentbordet eller hvad?
Hvad er der galt med styretøjet ? Hvorfor har det taget 4 uger, mangler forhandleren dele eller hvad? er du blevet tilbudt en lånebil?
ja de har stillet en lånebil til rådighed .Esp knappen lyste ikke .Så kunne ikke se om den var slået til eller fra.Styretøjet har de fået styr på.. men de skifter konstant styre bokse og andre elektroniske dele på bilen og hvergang jeg rykker for om bilen er klar.. hedder forklaringen at de mangler reservedele fra frankrig.. Men forstår ikke det kan tage så lang tid..?
H P
bruger siden
06-01-2004
03-09-2011 kl. 14:11
Der er selvfølgelig ikke godt, og jeg kan sagtens forstå at det kan være fusterende, men hvis ikke forhandleren har de dele der skal til for at lave bilen, hvad pokker skal han SÅ gøre. Ud fra det du skriver, så syntes jeg ikke at det er helt fair at hænge en specifik forhandler ud.
Nyd din lånebil, og glæd dig over at du kører "gratis" kilometer på den, og så se tiden lidt an.
morten jensen
bruger siden
08-11-2010
03-09-2011 kl. 14:18
Henrik Pedersen skrev:
Ok, dvs. det problem du har tilbage er en ESP-Lampe der ikke lyser.
Der er selvfølgelig ikke godt, og jeg kan sagtens forstå at det kan være fusterende, men hvis ikke forhandleren har de dele der skal til for at lave bilen, hvad pokker skal han SÅ gøre. Ud fra det du skriver, så syntes jeg ikke at det er helt fair at hænge en specifik forhandler ud.
Nyd din lånebil, og glæd dig over at du kører "gratis" kilometer på den, og så se tiden lidt an.
tak for dit svar ..Men synes jeg har set tiden rigeligt an... Ville hellere have nydt en næsten ny bil end starte med en måned på værksted og kører rundt i en 107.. Og hvem ved hvornår jeg får bilen retur .. Er nok lidt fustreret ja..
morten jensen
bruger siden
08-11-2010
03-09-2011 kl. 14:38
allan svendsen skrev:
gad vide om det er en "demo" fordi en anden har aflev den tilbage pga problemer ? ...
Men nej det skal ikke tag 4 uger af få dele fra Frankrig, det tager ikk mange dage, men den bil lugter jo langt væk af problemer og at de roder i blinde.
Tag et møde med FDM om du vil ud af den handel inden du henter bilen igen.
Ja tror osse jeg prøver FDM igen på mandag..Og ja de roder i blinde .. de har lovet den færdig et par gange...