Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hjælp til startbil (18 år)

mads Hansen

mads Hansen
bruger siden
11-01-2014

11-01-2014 kl. 01:06

Hej alle bilbasen folk, jeg er en dreng som snart fylder 18 år og jeg har tænkt meget over hvilken biltype jeg skal have.
Jeg kunne godt tænke mig en stilet, billig og smart bil. Jeg vil helst ikke købe brugt (selvom jeg er mekaniker) fordi jeg ikke gider at skulle ligge og rode med den næsten hele tiden... Jeg har haft nogle kammerater som havde købt brugte biler og de skulle hele tiden laves (ved selvfølgelig ikke om de bare har været uheldige) men jeg har fået en rigtig dårlig oplevelse med brugte biler.
Så jeg kunne godt tænke mig en bil som er billig i det hele taget og samtidig ser godt ud på den stilede måde.
Jeg har ikke rigtigt tænkt over hvor mange penge jeg har og bruge af men altsåå...
Håber virkelig der er nogle herinde der kan hjælpe mig (skal lige siges at jeg har prøvet på mange forums) også svare de ikke ellers svare de bare "lad vær med at købe nyt, det gamle er det bedste)
men altså, håber der er nogle der kan hjælpe mig.
På forhånd tak :-).

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

11-01-2014 kl. 06:30

Tjaaa, du skriver ikke noget om budget, men en Suzuki Swift syntes jeg er ret smart, evt. Med et par store hjul på. Jeg harvogså set en VW UP i rød med sort tag, striber og store sorte hjul, den syntes jeg så godt ud. Under alle omstændigheder, så ville jeg købe en mindre bil og så smide lidt penge efter styning.
Hvis duvarbejder ved en nybilsforhandler, så kunne du vel også gå ind i salgsafd. og spørge efter et godt tilbud?

Brugt var ellers oplagt som mekaniker, du vil jo spare den, ret store, afskrivning.

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2014 kl. 08:13

Find en ældre bil uden alt for meget elektronik som du selv kan skrue på.