Bilbasen Forum
Hjælp til bilvalg i mikroklassen
Tuan Duc Nguyen
bruger siden
25-10-2006
28-12-2012 kl. 15:05
H P
bruger siden
06-01-2004
28-12-2012 kl. 15:24
Ford KA er netop nedsat og Fiat Panda kan købes meget billigt hvis man går efter den gamle model.
Kia Piccanto syntes jeg er en fin lille bil, men smag og behag er jo ikke ens :-)
Forsikringsmæssigt, har næsten alle forhandlere et godt tilbud.
Uanset hvad, så er en ny mikrobil billig at eje, tag hende med rundt og se på nogle forskellige, så finder hun vel den hun bedst kan lide
Tuan Duc Nguyen
bruger siden
25-10-2006
28-12-2012 kl. 15:42
H P skrev:
Hvis det udelukkende er et pengespørgsmål, så er der jo Skoda Citygo og Seat Mii som er billigere end UP.
Ford KA er netop nedsat og Fiat Panda kan købes meget billigt hvis man går efter den gamle model.
Kia Piccanto syntes jeg er en fin lille bil, men smag og behag er jo ikke ens :-)
Forsikringsmæssigt, har næsten alle forhandlere et godt tilbud.
Uanset hvad, så er en ny mikrobil billig at eje, tag hende med rundt og se på nogle forskellige, så finder hun vel den hun bedst kan lide
Jeg ved godt man sparer 5-10t. kr ved at tage ved at tage en af de andre trillinger men designet på Up tiltaler hende mere og jeg tror at man får noget af de penge igen ved videresalg blot pga. logoet VW(ved godt at kvalitetsmæssigt er de ens).
Jeg vidste ikke at de fleste forhandlere kan tilbyde billig forsikring til nybilister men det spændende at undersøge. Jeg tror nemlig at det er en af de poster der vil betyde mest på bilbudgettet for hendes vedkommende(ud over værditabet).
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
28-12-2012 kl. 15:43
meget bit til pengene og en motor der holder hvad de lover...Tjek den ud og ta en prøve tur og samlign så med de andre
Tuan Duc Nguyen
bruger siden
25-10-2006
28-12-2012 kl. 16:09
T Nielsen skrev:
Måske skullei også se lidt på Nissan Micra der i disse dage igen er sat ned til 99.000
meget bit til pengene og en motor der holder hvad de lover...Tjek den ud og ta en prøve tur og samlign så med de andre
Det vil vi gøre. Vidst ikke at bilen kan fås helt ned til den pris. Den er trods alt et nr. større(tilhører vel miniklassen).
Tuan Duc Nguyen
bruger siden
25-10-2006
28-12-2012 kl. 17:56
K S skrev:
En lille bitte vietnameser har vel netop ikke brug for andet end en mikrobil :))
Snup en Skoda Citigo så er du billigt og godt kørende mange år frem.
Nej, tror at vi bliver nødt til at holde os til mikroklassen da biler i miniklassen hurtigt bliver dyrt medmindre man jvf. Ovenstående kan få en Nissan Micra helt ned i 100000 kr.. Desuden tror jeg at der er rigelig plads til 2 personer.
Der er ikke behov for billån hos hverken banken/ forhandleren/finanseringsselskabet.