Bilbasen Forum
Gode forslag til rummelig bil (store billedlæreder) / delvis familiebil (uden lærreder)
Profil slettet
05-09-2015 kl. 11:58
Jeg søger gode forslag til en stabil, rummelig (lærreder 120 x ? cm), benzinbil, som kan bruges delvist til malerier og omstilles til familiebil med lange ben.
Min nuværende Audi A4 avant/stationcar er for lille til begge dele.
Jeg overvejede en Mercedes Vito, men da jeg ikke kører ret meget, er mange små ture ikke godt for dieselbiler. Plus, jeg synes de har kørt for mange km.
Prisside: 150-250.000 kr.
Profil slettet
05-09-2015 kl. 13:26
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Biler som Citroën Berlingo, VW Caddy, Fiat Doblo kunne være oplagte kandidater pga. kassefaconen.
Citroén og Fiat ville jeg ikke turde købe brugt. Men VW er en mulighed... Jeg kigger :)
Profil slettet
05-09-2015 kl. 14:38
Dacia kender jeg slet ikke, men den ser rummelig ud.
Profil slettet
06-09-2015 kl. 09:34
Et andet alternativ er selvfølgelig at anskaffe en krog, så jeg kan køre med trailer.. Det overvejer jeg lige. Men tak for input :)
Profil slettet
06-09-2015 kl. 21:27
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Nationalitet har ingen betydning for kvalitet i vore dage. Biler er et internationalt anliggende, og dele anvendes på kryds og tværs.
Dacia er f.eks. "rumænsk" - ejet af franske Renault, men f.eks. 1.5 dieselmotoren - der er udviklet og produceret af Renault - bruges også i Mercedes og Nissan.
Er du klar over, at der er en anden med dine initialer, der skriver yderst latterlige indlæg?
Profil slettet
07-09-2015 kl. 16:43
Jeg tror heller ikke en Dacia er lige mig. Jeg må ud og prøve - med et målebånd i baglommen...
Profil slettet
09-09-2015 kl. 22:00
K S
bruger siden
16-01-2006
skrev:
Ja, det er en sølle stakkel, der i mangel på liv har som eneste fornøjelse at trolle herinde. Han opretter sig hver eneste dag, året rundt med en ny bruger - typisk med andre brugeres brugernavne - med det ene formål at genere andre og vildlede de, der stiller spørgsmål.
Trist.
Profil slettet
09-09-2015 kl. 22:09
Vi løser det med, at min bedre halvdel fortsætter med en stor familiebil og jeg sætter krog på min A4. Det er ikke særlig meget større lærreder jeg kan have i de biler jeg har luret på - og Mercedes Vito bliver for voldsom. Så jeg beholder en velkørende og billig (i drift) bil - og kan køre med store billeder.