Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Familiebil (7 prs.)

Daniel Rehman

Daniel Rehman
bruger siden
30-06-2009

13-04-2012 kl. 22:54

Hej, Vi skal skifte vores Peugeot 307 SW 7 prs ud, da vi gerne vil ud og have en lidt større bil. Vi har 6 børn (5 hjemmeboende), plus mor og far. Vi har kigget på en Orlando, som egentlig er kæmpestor og meget rummelig, men vil lige høre, om nogen skulle have nogle gode ideer? Kravet er min. 7 sæder, og vi vil maks give 200-300.000,- Da det er vores "anden bil" Det skal heller ikke være en bil med dieselmotor, da vi sjældent kører lange ture.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-04-2012 kl. 23:13

Jeg synes, at det er svært at komme uden om Renault Grand Scenic, når man skal opfylde dine krav.
Biler er ualmindeligt rummelig, den kører fint, virker til at være skruet fornuftigt sammen, og så er den meget godt prissat.
Jeg så for nylig helt nye Grand Scenic 1,5 dCi 110 hk med masser af udstyr til salg til under 230.000 kr.
Det var godt nok et åbningstilbud hos en ny Renault forhandler, så tilbuddet gælder ikke længere.
Men det siger lidt om, hvor langt man kan forhandle sådan en Renault ned i pris.
Og til den pris er der faktisk ingen reelle konkurrenter til den.

Daniel Rehman

Daniel Rehman
bruger siden
30-06-2009

13-04-2012 kl. 23:25

Søren, da vi sjældent kører længere ture, skal det være en benzinbil.
Joakim, bilen må jo også gerne være køn :)

Har også kigget på Zafira/Tourer, Touran og nogle andre, men jeg synes, at Orlando'en er så billig, at det er de færreste andre der virker interessante!

Daniel Rehman

Daniel Rehman
bruger siden
30-06-2009

13-04-2012 kl. 23:41

Yes, har set den.

Har fundet en Orlando til 189.900,-

Den eneste bil der kan måle sig med denne (Prisklassemæssigt) er den "gamle" Zafira.

Renault'en koster 250.000 i benzin modellen.

Opretter en ny "tråd" da jeg egentlig hellere vil høre fra Chevrolet Orlando ejere.

Takker for jeres hurtige svar!