Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
er citroen C4 et godt køb???
Jesper færch
bruger siden
23-06-2009
28-05-2012 kl. 11:44
Hej BB.
har kigget på denne bil men har aldrig ejet en citroen før.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/citron/c4/16-hdi-92-seduction/1119965
så vil lige hører med jer der har haft en om hvad i syntes.
er der ting jeg skal være opmærksom på med citroen??
da jeg altid har kørt VW, kender jeg ikke meget til dette mærke
jeg bor i kbh hvor pladsen er træng, men skal kører 180 km om dagen, primært motorvej.
jeg leder efter en bil der ikke er FOR stor, men alligevel skal kunne transportere noget udstyr fra tid til anden.
komforten må gerne være stor da jeg jo alligevel tilbringer meget tid i bilen.
glæder mig til at hører jeres tilbage meldinger.
mvh jesper
H P
bruger siden
06-01-2004
28-05-2012 kl. 20:10
Super bil, velkørende og komfortabel, og så er seductionmodellen ikke fedtet med udstyr.
Du kan tilkøbe en serviceaftale og så er der garanti på bilen i op til 5 år.
Du kan tilkøbe en serviceaftale og så er der garanti på bilen i op til 5 år.
Profil slettet
28-05-2012 kl. 21:27
Jeg har prøvet en seduction med 1,6 hdi 112 hk (6 gear). Den er meget harmonisk og dejligt med et passende højt 6. gear til motorvejen. Og så er den motorstørrelsen taget i betragtning grænsende til kvik takket være 270 nm.
Og så har jeg haft præcis den model du har kig på som lånebil, mens min egen var til service. Den er selvfølgelig lidt mere "nede på jorden", uden at man mangler kræfter. Man kunne selvfølgelig godt bruge 6 gear, men 5. gear tilpas højt, så det ikke bliver generende på motorvejen.
Den opdaterede udgave af 1,6 hdi, som nu er 8-ventilet i stedet for 16-ventilet er i det hele taget blevet meget mere harmonisk, hvor den gamle version godt kan have en noget skrallende lyd (også uden at den fejler noget), og det uanset om den sidder i en Citroën, Peugeot, Ford, Mazda, Mini eller Volvo.
Og så har jeg haft præcis den model du har kig på som lånebil, mens min egen var til service. Den er selvfølgelig lidt mere "nede på jorden", uden at man mangler kræfter. Man kunne selvfølgelig godt bruge 6 gear, men 5. gear tilpas højt, så det ikke bliver generende på motorvejen.
Den opdaterede udgave af 1,6 hdi, som nu er 8-ventilet i stedet for 16-ventilet er i det hele taget blevet meget mere harmonisk, hvor den gamle version godt kan have en noget skrallende lyd (også uden at den fejler noget), og det uanset om den sidder i en Citroën, Peugeot, Ford, Mazda, Mini eller Volvo.