Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Brugt bil til billige penge.

LS Søgaard

LS Søgaard
bruger siden
25-02-2024

27-02-2024 kl. 10:45

Kære Bilbasen,
Jeg er på jagt efter en ny bil inden for et budget på cirka 150.000 kr. Selvfølgelig er lavere priser endnu bedre. Jeg erkender, at mine forventninger til bilens kvaliteter måske er en smule høje:Ideelt set søger jeg en bil, der er brændstoføkonomisk, har en lav vægtafgift, og er en benzinmodel, der ikke har kørt for mange kilometer. Desuden håber jeg på at finde en model, der ikke falder i den "kedelige" kategori.Jeg har allerede prøvekørt en Golf 7'er 1.5 TSI 150 Highline DSG 5d, som dog ligger i den øvre grænse af mit budget. En VW Polo 1,4 TSI 150 BlueGT DSG 5d har også fanget min interesse, og den virker som en fremragende bil. Hvis I har yderligere forslag, er jeg meget åben over for nye idéer. :-)
Venlig hilsen

Dette indlæg blev 27-02-2024 10:46 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Andreas Herdahl

Andreas Herdahl
bruger siden
08-02-2024

27-02-2024 kl. 14:08

Mazda 3 er en fremragende vogn. Pålidelig, relativt benzinøkonomisk fordi den kører på sug og ikke trykladning så du kan sagtens køre 16-18 km/l ved almindelige kørsel, landevej længere..

Vi har selv haft en Golf 7,5 - fantastisk bil. Men man betaler for brandvalue

I dag kører vi Honda Civic fra 2017 - bedste bil til dato og nummer 2 af slagsen vi har haft. Fejler aldrig noget.

Jeg ville undgå mainstream bilerne - primært fordi alle ejer dem og det ofte trækker prisen op.

Held og lykke :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg