Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

bmw 1 serie 2012 prøvekørsel.bedste bil basta.!!!

Profil slettet

Profil slettet

02-09-2012 kl. 11:51

Har prøvet denne bil og må sige at den slår vw audi, af pinden på alle punkter.den er godt nok lidt dyrere i indkøb men det er pengene værd.mere lydløs, mere komfortabel bedre at køre og sjovere. ikke mindst.pladsen er nu blevet som de andre golf og audi.og så kan du jo få den med den sjove 6 benet 3 liters motor som får golf GTI til at virke sløv,pris lidt over 660,000kr. 0 til hundrede ca 5 sek. bmw har lavet den bedste i den klasse.til alle typer kunder.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-09-2012 kl. 19:57

hej henrik.

Nu er det ment som en mulighed at kunne benytte sig af hvis trangen er der, jeg personligt ville gerne køre i sådan en bil

De andre modeller som bmw tilbyder er dem som jeg vil anbefale. dels pga af dens komfort og kvalitet i forhold til audi & vw som ikke har helt samme at tilbyde mht støjsvaghed og komfort og køreglæde.som er helt i sin egen klasse har kørt vw golf 6 og audi a3 som jeg ikke syntes er pengene værd.hverken at køre i eller at eje fordi de er lidt for kedelige.eller main stream.
Denne påstand er for min egen regning hvad andre syntes er deres valg.

i dørtræk deciplinen er den jo en god kandidat. men jeg er for gammel til dette,men bare følelsen af masser af power under kølerhjælmem og den 6 cylikdret mototgang som BMW levere er facinerende.for mig.

Det er jo ikke værst at vide, når du står op står der en FED bil. og venter på dig.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

02-09-2012 kl. 20:57

Det må godt nok være en rigtig fed bil, siden den fortjæner 2 næsten enslydende tråde.

Hilsen Lars

Profil slettet

Profil slettet

02-09-2012 kl. 21:33

hej lars.

Jo det kan du have ret i jeg kom til at kopiere tråden,men jo det er en fed bil.

prøv den. lars.så forstår du.

Profil slettet

Profil slettet

03-09-2012 kl. 19:22

John Martin skrev:
Hvorfor sammenligner du kun BMW 1 med Audi og Golf?

Og så tror jeg du taler om M135i, så ganske rigtigt byder på 320 hk fra 3,0 liter og relativt fornuftigt prissat.

Men det er klart at en baghjulstrukket hatchback med over 300 hk er fed at køre i.

Prøv i stedet den mest suverænt mest solgte variant - 116d med 116 hk - og så tror jeg at oplevelsen er knap så spændende.

Tag ikke fejl. Selv en 116d kører fantastisk., men tror næppe at du vil skrive så positivt om den

Profil slettet

Profil slettet

03-09-2012 kl. 19:45

Fra nu af vil jeg ikke besøge dagensgriner.dk tror bare at jeg logger på bilbasen i stedet for :-) Du er sgu for sjov KS A.K.A landsbytosse.

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2012 kl. 18:54

hej joey.

Kan kun være enig med dig længere er den ikke

Dette indlæg blev 05-09-2012 18:54 redigeret af dets forfatter.