Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
3 autosæder i "lækker bil"
Sune Nabe Frederiksen
bruger siden
21-01-2006
08-06-2011 kl. 22:20
Undskyld den lidt provokerende overskrift for alle "people-mover" ejere.
Men jeg skal gerne finde en ny (gerne privatleasing) bil med plads til 3 autosæder. Kan det virkelig passe at ingen endnu er begyndt at levere "almindelige" st.car biler med tre seperate sæder, således der kan være 3 autosæder? Har prøvet at få 3 autosæder i en Benz E-klasse, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre, grundet "bagsæde-bænk" setuppet.
Mit bedste alternativ pt. er en Touran fully loaded med automatgear (til ca. 6K om måneden i privatleasing), eller min nuværende LR Disco 3 der dog har vist sig lidt for dyr qua et ændret kørselsbehov.
Og nej, kan lige så godt sige det lige ud: Skal ikke have en Picasso, 5008, Verso, Zafira, S-max, Scenic, Galaxy, Sharan, Grand Espace mv.
Ser frem til at høre fra jer.
Med venlig hilsen
Sune
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
08-06-2011 kl. 23:10
Jeg synes du skrev "lækker" i overskriften?
Det hænger vist ikke helt sammen med Touran. Touran minder jo bare om en forfinet Suzuki Wagon R!! Nåh men det er jo en smagssag.
Synes nu også du lige skulle kigge på sådan en S-max igen. Sætte 20" ruller på. Få den sænket. Smide en læderkabine i bilen. Så er den ligefrem lækker at kigge på, og de kører også godt.
Men ellers kunne du jo kigge lidt efter nogle autostole der er lidt smallere end standard, så kan det være at du bare kan nappe en stor st.car.
Alternativt kunne du måske vente på næste model Opel Zafira. Den er rigtig lækker at se på, når man tænker på at det er en MPV. Der får selv S-max kamp til stregen.
Det hænger vist ikke helt sammen med Touran. Touran minder jo bare om en forfinet Suzuki Wagon R!! Nåh men det er jo en smagssag.
Synes nu også du lige skulle kigge på sådan en S-max igen. Sætte 20" ruller på. Få den sænket. Smide en læderkabine i bilen. Så er den ligefrem lækker at kigge på, og de kører også godt.
Men ellers kunne du jo kigge lidt efter nogle autostole der er lidt smallere end standard, så kan det være at du bare kan nappe en stor st.car.
Alternativt kunne du måske vente på næste model Opel Zafira. Den er rigtig lækker at se på, når man tænker på at det er en MPV. Der får selv S-max kamp til stregen.