Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
VW UNDERVOGNS BEHANDLIGT skal skal ikke.
Profil slettet
10-04-2013 kl. 10:13
Hej.
Der skrives i motorbladet at de anbefaler en undervognsbehandling af den nye vw golf 7 serie.
som jo desværre også inbefatter din rustgaranti ryger en tur
,hvad er din erfaring i forhold til vw og evt problemer med bilen eller værkstedet.
Jeg er lidt i vildrede omkring hvad der er bedst.
Har erfaring for de ikke ruster.
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
10-04-2013 kl. 13:46
Lad mig sige det sådan....hvis bilen bliver sprøjtet rigtigt er garantien ligegyldig....den bedste garanti er rigtig behandling. Ca 2 gange de 5 første år og så en gang mere
Profil slettet
10-04-2013 kl. 19:25
Tja - det kommer også an på hvor lang tid du vil beholde den.
Men VAG biler ruster ligesom alle andre, og set på den mellemlange - og især lange bane - er pengene givet godt ud. Bilen vil have godt af det - ingen tvivl om det - og som brugt er den i min optik mere attraktiv, hvis den er efterbehandlet.
Min erfaring er dog også, at en underbehandling år 1, måske en supplerende 4-6 år (hvis du til den tid vil beholde bilen endnu længere), og dét er så dét, fordi bilen om 14-15 år alligevel er stort set værdiløs.
Men VAG biler ruster ligesom alle andre, og set på den mellemlange - og især lange bane - er pengene givet godt ud. Bilen vil have godt af det - ingen tvivl om det - og som brugt er den i min optik mere attraktiv, hvis den er efterbehandlet.
Min erfaring er dog også, at en underbehandling år 1, måske en supplerende 4-6 år (hvis du til den tid vil beholde bilen endnu længere), og dét er så dét, fordi bilen om 14-15 år alligevel er stort set værdiløs.