Bilbasen Forum

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

28-11-2013 kl. 19:43

Niels Kristian Larsen

bruger siden
16-06-2011

skrev:
http://politiken.dk/forbrugogliv/biler/ECE2146033/paa-mandag-bygger-saab-biler-igen-efter-langvarig-konkurs/?trackid=Jp%20lister%20seneste

Det var da en dejlig nyhed :-) Tak for opslaget!
Det er jo i den grad en bil med personlighed og det at den fortsat skal bygges i Sverige, er jo rigtig godt for Norden!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

29-11-2013 kl. 21:05

Enig med Christian ( for en gangs skyld) Opel ødelagde ikke SAAB, det klarede de selv for en del år siden

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

29-11-2013 kl. 21:12

Lad os nu se! Det er jo tilsyneladende proff. folk, som har overtaget de svenske mærke og mon ikke, at de er klar til at bruge penge på udvikling af det (efter min mening) lækre mærke??

Joakim S

Joakim S
bruger siden
15-04-2013

30-11-2013 kl. 21:35

K S

bruger siden
16-01-2006

skrev:
Tilsyneladende ikke, da de starter produktionen med en 11 år gammel model. Det har også været "professionelle" (GM har f.eks. en del mere erfaring med bilproduktion end kinserne), der har ejet Saab før - og mærket blev jo netop købt af GM, da de ikke kunne klare sig selv. Hver gang er det gået galt - så hvordan skulle det gå anderledes idag - med en model, der er endnu mere forældet, end da da fabrikken sidste gang måtte lukke på grund af manglende salg?

Du har helt ret i dine antagelser, men jeg kan altså ikke forestille mig, at der ikke er en plan med det hele.

Vi kender ikke prisen på den nye gamle model og er det sikkert at der ikke kommer ny teknik i den?

Personligt er jeg glad for, at mærket får en chance mere :-)

Profil slettet

Profil slettet

01-12-2013 kl. 14:49

Saab starter ikke en produktion op i Sverige for at sælge bilerne i Kina.