Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Prægtige biler med mange betegnelser

Profil slettet

Profil slettet

04-12-2017 kl. 17:12

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/kia/stinger/33-t-gdi-370-gt-aut-4wd-5d/3498387

Kan man huske rækkefølgen på navnene og betegnelserne, nej vel :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

05-12-2017 kl. 09:28

Niels Simonsen

bruger siden
04-01-2017

skrev:
Forventer du andet end andre trollbaitere svarer på dette her, altså ud over dem der har det på samme måde med Koreanske biler, som nogen har det med Tyske biler.

https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/rs7/40-tfsi-sb-quattro-tiptr-5d/3392369

Hvad er forskellen på den Kia og denne Audi, mht betegnelser og navne.......BÅÅÅÅÅT forkert, det rigtige svar er "ingenting".

@Nissan GTR 635 - Nu skal man jo ikke skue hunden på hårene, ikke lige mht. den Kia, den er jeg ligeglad med, men mere mht. dit brugernavn, har du en Nissan GTR 635? eller vil du gerne have een? Hedder du også det på Youtube og liker videoer, sammen med andre der ikke har evnerne til at indse at de fleste der trasker rundt i en Ferrari T-Shirt, ikke har eller har haft en Ferrari.

Nu er jeg godt klar over at jeg risikerer at have "Awoken The Fury and Wrath of The Trolls" og "The Everlasting Debate of Brand Fancy"
Men det er sq fint nok, hvis det bliver lidt for hektisk, kan jeg altid oprette en ny profil i morgen, og kalde den Samurai Severin eller Schwarzwälder Kirschtorte. Det var sqda egentlig en god idé, for satan han er skarp idag.

Thumbs up.....LOL

Profil slettet

Profil slettet

05-12-2017 kl. 16:53

Godt nok mystisk besked fra Simomsen....

Måske konen er gået fra ham eller lignende...

Alle ved ved at en Audi kan hedde Quattro ?

Og hvad er alt det med Ferrari Tshirts med sagen at køre ?

Skriv gerne navnet på den Kia uden at kigge på linket, giver det mening, nej vel ?

Dette indlæg blev 05-12-2017 16:53 redigeret af dets forfatter.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

05-12-2017 kl. 18:10

Er det ikke fløjtende lige meget med de betegnelser i hverdagen, de skal kun bruges til at tybebetegne bilen med.

Hvis man ejer sådan en KIA, som sikkert er en fed bil at kører i ( Det er normalt kun dem der ikke har råd selv, der kritiserer)
Vil man på spørgsmålet om hvad det er for en bil, nok bare svare en Kia Stinger....

Og hvis spørgeren så er mere nysgerrig, kan man gå i detaljer med hensyn til motorstørrelse og ydelse.

De fleste vil nok bare sige, at den ser fed ud.

Med hensyn til: "Ikke nogen raket" så er 4,9 sek i 0-100 vel mere end de fleste.

Bevares Audien er et helt sek hurtigere, men det er også en 4,0l. 8 cylindret mod en 3,3l. 6 cylindret.

Og en pris på 2.2 mill imod godt 800.000 kr

Man skal ikke sammenligne pære og bananer.

Hilsen Lars