Bilbasen Forum
Overdækning/afskærmning af alle danske motorvejsbroer
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
08-10-2016 kl. 10:39
Det gør vi bl.a. med en igangværende underskriftindsamling med kravet om overdækning/afskærmning af alle danske motorvejsbroer.
Hvis du er enig i, at dét er en god (delvis) løsning, så følg linket og skriv under for os.
http://www.skrivunder.net/overdakafskarm_danmarks_motorvejsbroer
Andre initiativer er også på vej - vil du være med?
- Så find os på Facebook, Stop stenkast fra motorvejsbroerne
Tak for din hjælp - dén er med til at gøre hele forskellen.
God weekend.
/Kristian.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
08-10-2016 kl. 13:37
Første indlæg i denne tråd indeholder dog modsat det tidligere et link - direkte til den nu iværksatte underskriftindsamling - jeg beklager forvirringen både overfor dig og alle brugere af vores dygtige forum.
Du har en vigtig pointe ift. landevejsbroerne - dén vil vi selvfølgelig tage med os i vores videre arbejde. Tendensen med stenkast fra broer har dog i altovervejende grad fundet sted netop på motorveje, hvorfor støtte af underskriftindsamlingen i min og manges optik giver fuld mening.
Vi forholder os i Stop stenkast fra motorvejsbroerne ikke til hændelserne udfra hverken en religiøs eller etnisk betragtning, da vi ikke mener, at dét har noget at sige i vores kamp overhovedet.
Til dén vinkling har jeg derfor ikke yderligere kommentarer.
Jeg beklager igen mange gange - både dobbelttråden og dét at der åbenbart - hos nogle af jer - nu hersker tvivl om ægtheden af de her ord.
Det har ikke været min eller vores mening.
Men verificering af det reelle i indlæget, som du læser lige nu, får du heldigvis ret nemt ved at finde os på Facebook under Stop stenkast fra motorvejsbroerne.
https://www.facebook.com/stopstenkast/?view_public_for=1750371065229951
Sagen er egentlig dejlig enkel: Hvis du tror på, at vi sammen kan gøre en forskel, så støt op om os. Hvis du ikke gør, så lad være.
Vi håber selvfølgelig oprigtigt på, at du gerne vil med på holdet. Du er så velkommen - også selvom du ikke kan støtte selve underskriftindsamlingen. Der vil som sagt blive iværksat yderligere tiltag.
God weekend allesamen-)
Stop stenkast fra motorvejsbroerne.
/Kristian
Jørgen ........
bruger siden
08-03-2006
08-10-2016 kl. 18:35
Selv vil jeg forslå at alle fotovogne bliver stillet på broerne i en periode på 6 måneder for at få løst problemet, der vil de gøre mere gavn end på mange andre steder på vejene
Dette indlæg blev 08-10-2016 18:35 redigeret af dets forfatter.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
08-10-2016 kl. 18:49
Vi har haft det oppe og vende og det jo bestemt en mulighed.
Dit løsningsforslag vil givet også være billigere - men, men - og det er pointen ved vores afstemning, en overdækning vil endegyldigt løse problemet eller rettere sætte en fuld prop i overfor de kyniske stenkast.
Det samme er bestemt ikke givet ved dit ellers gode forslag, desværre....
Tak for dit engagement - du og alle I andre kompetente brugere herinde er ved interesse jo altså mere end velkomne i vores nye fællesskab.
Vi har brug for konstruktive kræfter også selvom du ikke er enig i kravet om overdækning af broerne og vigtigheden deraf.
God aften allesammen.
Stop stenkast fra motorvejsbroerne.
/Kristian.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
18-10-2016 kl. 21:06
Torsdag d. 20-10 indledes samtaler med en mulig fremtidig samarbejdspartner fra det danske bilmarkeds allerøverste hylde. Det bliver rigtig spændende!
Hvis du også tror på, at vi sammen kan gøre en forskel, så slut dig til os via Facebook
- og se mere om motivationen bag vores initiativ i dette interview bragt på TV 2 Lorry tirsdag d. 11-10.
http://www.tv2lorry.dk/nyheder/11-10-2016/2227/nyt-initiativ-stop-stenkast?autoplay=1#player
Tak fordi du læste med - vi håber så meget, at du også vil bakke op-)
Stop stenkast fra motorvejsbroerne
/Kristian
Kenn Harry Christoffersen
bruger siden
07-09-2016
25-10-2016 kl. 19:43
K S
bruger siden
08-10-2016
skrev:
Er du en såkaldt forum trold?
Du har allerede oprettet en tråd om dette emne tidligere!
Hvad så med broerne i vore byer og på vore landeveje?
Det er langt billigere og meget bedre for landet at sende alle muslimer retur.
Så er problemet løst for altid og vi sparer 100 milliarder i overførselsindkomster om året.
Hvornår rejser du til mekka
Peter Christensen
bruger siden
07-11-2015
25-10-2016 kl. 21:55
Dette indlæg blev 25-10-2016 22:01 redigeret af dets forfatter.
Kristian K.
bruger siden
11-04-2011
26-10-2016 kl. 12:31
En generel holdning, som simpelthen gjorde, at de her stenkast bare ikke fandt sted ville bestemt være at foretrække - om en sådan greundlæggende holdning kaldes opdragelse, prægning, holdningbearbejdelse eller andet i dén stil er i mine og vores øjne ligegyldigt.
Sagen ER blot, at nogle mennesker åbenbart har passeret det punkt, hvor opdragende tiltag fra forældre og andre kan forhindre, at stenkastene fra motorvejsbroer overhovedet sker.
Der er her og nu behov for tiltag, som på den KORTE BANE har fuld effekt, dér tror mange af os i Stop stenkast fra motorvejsbroerne mere på overdækning/afskærmning af motorvejsbroerne end på forebyggende tiltag i form af mere konsekvent opdragelse fra os forældres side, oplysningskampagner og andet.
Det kan du så med noget ret, mener jeg, kalde symptombehandling, Jacob - jeg og flere andre tror blot i langt højere grad på overdækning som effektfuld stopklods for den livsfarlige tendens.
God dag til dig og alle andre Bilbasen-brugere)
Stop stenkast fra motorvejsbroerne
/K.