Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Kører tæt på

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2017 kl. 21:52

Hvorfor er det at hvide varebiler og små grimme Renault, Kiaer og Poloer altid skal ligge 2 meter fra ens bagkofanger bare fordi der står AMG og jeg har 4 udstødningsrør på bilen ?

Tager jeg min bil nummer 2, som jeg bruger til arbejde, en 1½ år gammel Ford Mondeo med sorte ruder, så holder folk sig pænt på afstand og overhaler meget sjældent.

Dette indlæg blev 03-02-2017 21:54 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

04-02-2017 kl. 09:13

Torben henriksen

bruger siden
03-02-2017

skrev:
Hvorfor er det at hvide varebiler og små grimme Renault, Kiaer og Poloer altid skal ligge 2 meter fra ens bagkofanger bare fordi der står AMG og jeg har 4 udstødningsrør på bilen ?

Tager jeg min bil nummer 2, som jeg bruger til arbejde, en 1½ år gammel Ford Mondeo med sorte ruder, så holder folk sig pænt på afstand og overhaler meget sjældent.

Et bud kunne være,at de vil tæt på,for at se hvordan en blærerøv ser ud.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

04-02-2017 kl. 13:38

Hdi hdi

Vi oplevede tit det samme med vores forrige Superb.

Politiet i AAL havde en civil i samme farve. Så tit var der en frisk fætter der overhalede i vildskab på motorvejen, for straks at sætte farten ned, og trække pænt ind foran.

Hvis man var i det humør, så kunne man også lige drille ham lidt, med at fumle lidt med midterkonsolen. Og "friske" troede man var ved at sætte fartkontrollen til.

Så kunne han pludselig nøjes med 115 kmt istedet for 160.

Jeg er da i pricippet ligeglad med hvad fart andre kører. Men af og til så ser man noget der er helt og aldeles uforsvarligt. eks. Slalom kørsel i alle 3 spor i tunnellen.