Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Knirkelyd vendt tilbage Nissan qashqai 2,0 benzin
Profil slettet
17-03-2010 kl. 23:07
Hej Forum,
Håber nogen kan hjælpe!! 21/4-09 fik jeg skiftet bære arm grundet niveau forskel da jeg havde klaget over knirkelyde op til flere gange har en lang sag, men efter det blev skiftet var der intet, men nu er det vendt tilbage og har været rigtigt slemt denne vinter når jeg bakkede ud og skulle rette op mod venstre.
Kan det virkelig være bære arm igen eller hvad kan dette skyldes? Håber nogen måske kan give et svar. Nissan kan pt ikke??
Mvh Thomas
Profil slettet
20-03-2010 kl. 01:41
Så længe man ikke har hørt lyden er det umuligt at gisne om, idet det er en ny bil hvor tingene ikke er åbenlyse fejl som en gammel kadett, hvor man kan se tingene er ved at falde af...
Profil slettet
28-04-2010 kl. 23:40
Hej Peter,
Der ligger en lang sag på mit så det forstår jeg ikke men har alle mails fra dem.
Nu vil de forsøge at skifte tårnleje da de mener det stammer derfra, jeg kunne godt tænke mig at høre din lyd hvis det er muligt??
Der ligger en lang sag på mit så det forstår jeg ikke men har alle mails fra dem.
Nu vil de forsøge at skifte tårnleje da de mener det stammer derfra, jeg kunne godt tænke mig at høre din lyd hvis det er muligt??
Profil slettet
02-05-2010 kl. 21:33
Hej Peter
Hvornår er din fra og har du kun fået skiftet bærearm for dette irriterende problem.
De mener måske gummi bøsninger kan være årsag det tror jeg dog ikke
Men måske det kan være ved akslen der er noget galt i samlingen.
mvh thomas 30231213
Hvornår er din fra og har du kun fået skiftet bærearm for dette irriterende problem.
De mener måske gummi bøsninger kan være årsag det tror jeg dog ikke
Men måske det kan være ved akslen der er noget galt i samlingen.
mvh thomas 30231213