Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Globus Biler, Silkeborg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

14-07-2015 kl. 20:57

Globus Biler har en dejlig bil, som jeg gerne ville købe. Derfor kiggede jeg på TrustPilot, og de har jo en fin score. Men der er alligevel en del , som er utilfredse, men det er der jo altid. Men når man så kigger på svar fra Globus, bliver jeg alligevel en smule undrende. Svarene er holdt i en ubehagelig tone, med skjulte eller direkte trusler, som fra en lille dreng, der truer en anden dreng med, at hans far kan banke den anden fars dreng :-)
Bilen jeg kigger på er fra 2011 og har gået under 50.000, så ville I turde købe??

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

14-07-2015 kl. 21:25

Hej Niels K

Det er jo selvfølgelig uheldigt hvis du sidder med indtrykket af en useriøs forretning.

Men jeg købte min anden bil ved Globus for ca 20 år siden. Dengang var der intet problem med en reklamation som jeg fik lavet lokalt, så jeg var fri for at køre til Silkeborg.

Nu kan der selvfølgelig ske en del på 20 år.

Men Globus var ikke en ny forrretning for 20 år siden, og de har overlevet hidtil. Det må borge for at de nok alligevel har en vis kvalitet.

Og så er der også lige det med Thustpilot, det er mest utilfredse kunder der skriver på thrustpilot.. Tilfredse bruger ikke tid på at ytre sig.

Jacob Bjerg Hansen

Jacob Bjerg Hansen
bruger siden
16-09-2013

15-07-2015 kl. 10:36

Når jeg læser trustpilot, så er indtrykket da, at de har styr på tingene.
Der er altid nogen der er utilfredse.