Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

04-07-2017 kl. 20:44

Hej,

Hvor trist at biler nu om dage skal ligne så meget hinanden ?

https://www.hyundai.dk/i30-stcar

http://www.peugeot.dk/personbiler/modeller/308-sw/

På mere en 5 meters afstand tror jeg ikke at nogen kan se forskel på ovenstående 2 biler udefra.

Så er det ikke hip som hap hvilken en familen danmark vælger ?

Jeg ville dog vælge Hyndai modellen hvis jeg havde råd.

J F

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-07-2017 kl. 21:01

Ja pest eller kolera, bagfra ligner de hinanden 100 %, designerne er nok i famile :-)

Google selv billeder bagfra, specielt baglygter og bagsmækken.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

04-07-2017 kl. 21:30

Altså den ene har nærmest single frame front, den anden ikke.

Den ene kunne bagfra ligne en høj CLA mercedes, men ikke en Peugeot

Pug'en ligner sig selv.

Synes personligt ikke de ligner hinanden overhovedet, bortset fra 5 døre, og ca 4,70 lang

Dette indlæg blev 04-07-2017 22:34 redigeret af dets forfatter.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

06-07-2017 kl. 01:51

Esben Tronstrøm

bruger siden
15-02-2017

skrev:
Syntes klart der er forskel

at Hyundai så reklamere med at den sætter nye normer for plads i c segmentet er ja ikke sandt er noget andet en
Skoda Octavia i ikke sw har ca 60 liter mere bagagerum mere bagsæde plads og mindre super hård plastic den er for mig plads kongen for mig i c segmentet

Og hvis du googler bagagerumplads i SW er der ikke tvivl om hvem der er pladskongen, har i øvrigt aldrig forstået at skoda laver sw med læssekant.

J R

J R
bruger siden
13-12-2013

06-07-2017 kl. 08:26

Benny Due

bruger siden
09-10-2003

skrev:
Og hvis du googler bagagerumplads i SW er der ikke tvivl om hvem der er pladskongen, har i øvrigt aldrig forstået at skoda laver sw med læssekant.

Fordelen ved læssekant er et meget stort bagagerum.

Men mener Skoda kan leveres med indsats der fjerner læssekanten, og du får et rum underneden.
Men det begrænser din højde kraftigt.

Havde selv en SuperB tidligere i sedan modellen, og med læssekant.... Har skiftet til en C-klasse, som godt nok er et nummer mindre end SuperB. Men det er en SW, og alligevel er den væsentlig mindre i bagagerum.
I SPuperB kunne jeg sætte 4 vinterdæk ind, og de cyklede rundt. Det kommer aldrig til at ske i C'eren. Til gengæld har vi et underrum, som vi sjældent benytter, fordi vi glemmer det er der. Så f.eks forlede at vi havde lagt en selepude derned. Der er ingen af ungerne der har benyttet selepude i 6 måneder.