Bilbasen Forum
Ford, Opel, Kia, Hyndai alle de andre
Profil slettet
14-02-2017 kl. 18:47
Jeg har været her i snart 10 dage og har læst rigtig mange indlæg om folks fordomme og
drømme om VW og Renault samt hvor holdbare de er eller ikke, samt hvor meget kvalitet de giver.
Hvad med alle de andre biler som Opel, Ford, Kia og Hyndai mfl, de må vel have samme problemer
med kvalitet og dårligt omdømme, eller det modsatte, eller er de biler bare fejlfrie og man skal
have sådan en næste gang ?
TH
Profil slettet
14-02-2017 kl. 22:14
andet burde også være helt forkert med den erfaring tyskerne har.
Synes bare jeg så en andet link her på bilbasen hvor det var omvendt, men
der er jo 1000 vis af test rundomkring,
J R
bruger siden
13-12-2013
14-02-2017 kl. 22:20
Men jeg ville mere mene det var Kia og Hyundai du skal kigge til. Hvis altså du ønsker mest for pengene.
Det mener jeg fordi de vil ind på markedet, og benchmarker sig imod Toyota, som først på det sidste er begyndt at lave interessante biler(CHR).
Hvis du tænker tilbage på Skoda, så var det mildest talt noget skrammel indtil ca 1997, hvor VW overtog.
De satte kvaliteten meget højt, også til dels højere end VW og Audi på rust området, i en del år. Det gjorde de for at få fjernet det dårlige ry.
Jeg er sikker på de er , eller på vej til, at sætte kvaliteten ned hvor de passer i hierakiet. Altså Audi bedst, VW 2'nd og så kan Skoda og Seat skændes om de ligger på 3' eller 4' pladsen.
Der er det, jeg mener Kia og Hyundai er på vej op i kvalitet for, at finde deres plads på markedet.
Dette indlæg blev 15-02-2017 09:25 redigeret af dets forfatter.
Profil slettet
15-02-2017 kl. 06:31
Joakim S
bruger siden
15-04-2013
16-02-2017 kl. 00:01
Torben henriksen
bruger siden
03-02-2017
skrev:
Jeg tror kun at Kia og Hundai har vundet danskernes hjerte pga hhv 7 og 5 års garanti og de er billige. Men det er jo også en kvalitet i sig selv for mange mennesker og når sydkoreanere kan give så lang garanti, så må de jo tro på deres produkt.
Nu ejer jeg selv en Hyundai og er ikke imponeret over kvaliteten. Jeg er derimod imponeret over garantien, som faktisk dækker. Mht. garantien, så synes jeg, det er vigtigt at gøre sig klart, at bilerne bliver produceret i lande (f.eks. Indien), hvor timelønnen er 3-4 kr. Så der er rigeligt plads til nogle reklamationer - som der så også er der!
Mht. VW og Audi vil jeg gerne medgive, at de laver biler, som umiddelbart er lækre at beskue ind- som udvendigt, men kvalitetsbiler vil jeg altså ikke kalde dem.
Når biler er så dyre som VW og Audi er, så er det rimeligt at antage, at der er tale om biler i langtidsholdbar kvalitet. Det er ikke mit indtryk, at VW og Audi er mere holdbare end Kia og Hyundai - de er bare mere lækre!
Profil slettet
16-02-2017 kl. 06:14
Men de priser som BMW har burde der være noget mere inovation og kvalitet, de har
slækket bagud rigtig meget og kører nok egentlig bare på deres navn, desværre.
Har selv haft bmw i 8-9 år, skiftede til VAG gruppen og MB og vil ikke skifte tilbage.
Profil slettet
16-02-2017 kl. 17:48
K S
bruger siden
16-02-2017
skrev:
VW er beviseligt noget fucking lort, køb en fejlfri Renault Grand Scenic!
http://www.t-online.de/auto/news/id_79833246/autobild-qualitaetsreport-2016-deutsche-automarken-verlieren.html
http://www.autobild.de/bilder/qualitaetsreport-2015-8431567.html#bild3
Gamle links og fra Tyskland af korrupte tyske jounalister og uinteressante blade.
Danskerne er af en hel anden seriøs mening, heldigvis.
Profil slettet
16-02-2017 kl. 18:17
K S
bruger siden
16-02-2017
skrev:
Gamle links min bare røv. 2016 er senest tilgængelige data din store kraftidiot.
Din IP adresse er anmeldt til bilbasens forum for spærring fremover.